maanantaina, marraskuuta 25, 2013

The bucket list

Jeppistä jee mä päätin aikanikuluksi väsätä "the bucket listin" elikkä things to do before you die. Tällä kertaa kuitenkin liittyen vain treeniin eli asioita joita haluan kehittää eikä yleisesti...

Haluan pystyä tekemään (välietappeina):

1. Ainakin kymmenen nopeaa (miesten) punnerrusta
(+ punnerruksia silleen että läpäyttää kädet yhteen :D)

2. Leuanvetoja leveällä ja kapealla otteella
(ihan sama monta kunhan edes yksi menis)

3. 100kg mave joka ei ole kaukana
(seuraava etappi 150kg)

4. Penkkituloksen parantuminen, heitetään vaikka 70kg
(en tiedä mun tänhetkistä ykköstä, tyyliin 45-50kg saattais tsägällä mennä)

5. Spagaatti
(Menee oikea jalka edessä, vasen jalka edessä no chance.
Ja sivuspagaatti (?) jää about 5-10cm lattiasta)

6. Kyykyt 70kg
(tällä hetkellä en tiedä mitkä on mun kyykkypainot, muttei ne todellakaan päätä huimaa eikä tuokaan monelle ole suuri luku, meitille on suuren suuri;) Mä haluaisin pystyä tähän vuoden kuluttua viimeistään, noh saa nähdä)

7. Dragon fly
(mensfitness.com)

8. Jalkaprässi 200kg
Prässi on mulle tavallaan tosi vaikea liike, ensinnäkään ei tunnu aina alaselässä hyvältä ja toisekseen heti kun lisään painoa tuntuu, että liike menee harakoille/suoraan perseeseen/lonkkiin eikä missään nimessä jalkoihin. Tuntuma katoaa tyystin... Siksi teen yleensä enemmän toistoja ja vähemmän painoa. Mutta toi etappi pitäs seuraavaksi saavuttaa. Just taisin kattoa jotain Miken/Mikan/Peterin (en muista mikä se oli) vlogia ja siinä just sanottiin että moni nitkuttaa prässiä ihan jäätävillä painoilla ja tuntuma ei pysy kun taas voisi tehdä kunnolla pienemmillä. Noh en tiiä, kaikilla toimii eri jutut. :)

9. Dipit omalla painolla
En muista oonko omalla painolla ees kokeillut piiiitkään aikaan tehdä dippejä. Ehkä menisi yksi, jos edes sitä.

10. Lantionnostot (glute bridge) 100kg
(ei kuulu mun treeniohjelmaan tällä hetkellä mutta oon tätä silti tehnyt välillä 15x60kg)

10. Siltakaato ja siitä (jalat) yli/käsilläseisonta
Tällä on joku nimikin mutta nyt en muista mikä. Oon osannut tehdä siltakaadon ihan iisisti taakse, mutta nyt taitaa olla selkä sen verran jäykkä kun en oo tämmöstä pitkään aikaan treenannut niin ei onnistu.

11. Oppia viimein pelaamaan sitä hiton tennistä KUNNOLLA
(tää kans tuntuu olevan ikuisuusprojekti... pitäisi joskus olla mahdollisuus systemaattisesti pelata joka viikko vaikka vuodenkin putkeen niin ehkä mä sitten viimein oppisin...)

12. Golffissa tasotus 36
(että pääsen pelaamaan ulkomaille;)

Näiden tekemiseen voipi mennä pari vuotta mutta better late than never :D Nyt vaan kovasti harjoittelua. Tavoitteet saa ja pitää olla korkealla!!!

Mikä on sun bucket list?

2 kommenttia:

  1. Just hyvä lista! Toi dragon fly on kyl sen verran HC:n näköinen et varmaan muutama katse kääntyy kun sitä osaa kunnolla tehdä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä vaa, mulla nyt ei vatsat oo koskaan ollu mikään superhuippuhyvät lihakset joten voi hetki mennä että saan tehtyä :D

      Poista