maanantaina, marraskuuta 11, 2013

IFBB BODY FITNESS ATHLETE, fitnessurheilija, fit, fitness ja mitä näitä ny o....

JAJajaja... todistusaineistoa. Että jos mitään muuta en ole oppinut niin ainakin nauramaan espanjaksi ;) Mutta asiaan. Mä sitten menin ja pyysin lisempää ruokaa kun tiistaisin ja torstaisin on niin pitkät päivät, että joko mulla on ruokavälit 4h = kaamee nälkä koko aika tai sitten lyhyet ruokavälit ja ruoat loppuu kesken. Yks ateria lisää tuli näille päiville whoop! Piti kans edellisen postauksen kuva lähettää kun olin niin innoissaan etureisistä ja olkapäistä ja tuli niin hyvä fiilis ku Bulli vastas nopeesti ja tsemppaavasti! Ei se oo semmonen mörkö ku tv antaa olettaa ;D En oo pitkään aikaan tehnyt mitään leipomuksia tai erityisempiä kokkailuja, mutta tässä olis yksi ohje. Mä tykkään kovasti pakastetusta banaanista, vähän ku karkkia söisi koska banaani ei jäädy samalla tavalla kivikovaksi kun vaikka mansikka. Joten...

Banaanijäätelö
1 banaani mössönä
Rahkaa 125g
Suklaahera 15g
(Tilkka maitoa)

Kaikki sekasin ja pakkaseen muutamaksi tunniksi välillä sekoittaen.


Ja maailman kahdeksas ihme on tapahtunut kun mä perustin itselleni instagram-tilin! WOOT? Oon koko ajan ajatellut että ei todellakaan ole mun juttu, ne kuvat mitä haluan jakaa tulee tänne koska voin sitten selittää samalla. Ja ehkäpä täällä kaikki kuvat on jossain kontekstissa, joten osassa on järkeäkin. Täällä kertoilen kaikesta mahdollisesta, ei pelkästä fitneksestä/kisoista. En ajatellut jakaa mitään puuterin kuvia instagramissa :D Mutta jooh, sinne en tule latailemaan varmaan (paljonkaan) kuvia... tai katsotaan miten addiktoitunut musta tulee ;) Ei siis viikottaisia pärstäkuvia. Tai ehkä fokus olisi (body)fitneksessä/Madridissa vähän reaaliaikaisemmin ku facessa koska oon ihan superlaiska latailemaan sinne mitään (6-12kk jäljessä) ja tänne tulee sit tekstien mukana uusimpia. Esim noita peilikuvia en ikinä jakaisi mun face-sivulla :D Simply koska no one cares ja ne joita kiinnostaa näkee täältä missä mennään. Mietin pitkään pidänkö instagramin yksityisenä vai liitänkö sen tähän blogiin. Mutta jos se olis yksityinen siinä ei olis mitään ideaa, koska en tunne niin paljon tyyppejä jotka sitä käyttää. Perustin tilin siksi, että pystyn seuraamaan mua kiinnostavia ihmisiä suoraan eikä tarvitse erikseen availla niitä sivuja. Oon kanssa huomannut, että moni joka kirjottaa blogia laittaa sitten samoja kuvia molempiin, joka itsestä tuntuisi vähän hullulta tehdä. Tai siis, jos molemmissa on sama fokus? Mutta ehkä näissä kahdessa on eri yleisö noh en tiiä hetki menee varmaan ennen kun opin käyttämään:) Instagramista siis löytyypi nopea video tosta jäätelöstä! :)

Toinen juttu on, että sain viimein aikaiseksi lisättyä oman tilin Blogloviniin, eli nyt tätä blogia voi seurata myös sieltä! Linkki löytyy oikeen sivupalkin yläreunasta. Mä en edelleenkään ymmärrä mikä ero on "lukijoilla" ja bloglovin- tai google+-seuraajilla...ja eikös ollut vielä joku blogilistakin? :D Oh well, hitaasti mutta varmasti.

Hehheee mutta joo musta ei oo heti tulossa mitään ifbb body fitness -athletea eikä fitnessurheilijaa. Mä en oo perustamassa omia sivuja facebookkiin nimellä fitmetu enkä lataa instagramia täyteen kuvia mun perseestä tai tägää jokaista kuvaa 50 eri fitness- ja fit-tägeillä. Tai sit oon vaan katkera ku ei oo mitä näytellä ahahha. Nojoo, mut siis mä jotenkin koen vieraaksi liian julkisuuden tietyllä tavalla. Tai mainostamisen lähinnä. On kiva, että blogilla on lukijoita, mutten mä halua (lue jaksa) jakaa ihan jokaista postausta gym-spacessa, enkä ole edes omilla fb-sivuilla jakanut tätä vielä kertaakaan! Ehkäpä juuri siksi, että niin montaa tuntuu nykyään ärsyttävän fitness, etten itse ainakaan halua tuputtaa sitä enempää kellekään. :D Aloitinhan mä bloggaamisenkin alunperin siksi, että voi kaverit/tutut lukea jos kiinnostaa kun en Suomessa kerran ole. Mutta mä kyllä ymmärrän, miksi jotkut laittaa pystyyn kaikki mahdolliset kanavat ja "mainostaa" itseään. On vaikea saada sponsoreita, jos ei ole minkäänlaista näkyvyyttä mediassa. Sponsorit antaa sponsoroitavalle jonkun tuotteen ja vastapalveluksena on useimmiten mainostaminen. Niillä on parhaimmillaan tosi suuri rahallinen arvo, mutta silti camoon bikini fitness athlete ennen ensimmäisiäkään kisoja? Onko se niin siistiä sitten kutsua itseään urheilijaksi? Oivoi. Mä en nää itteäni minkäänlaisena fitnessmuijana enkä edes urheilijana vaikka tämä blogi painottuukin (body)fitnessiin, kisajuttuihin (viimestään ens vuonna) sekä treeniin. Muutenhan jokainen salipirkko ja punttipete olisi athleteja :DD Voi treenata tavoitteellisesti ilman kisojakin tai ilman, että on paineet tituleerata itsensä urheilijaksi. Mä oon vaan ihan tavallinen pulliainen joka käy salilla :D Fitnessin voi helposti vetää hieman ööver ihan kisaajienkin kohdalla. Järki käteen hei. :D


Joko tän on kirjottanu joku, joka on vetäny herneenpalon nenään tai sitten joku, jolla on loistava itseironia. Kyllä mäkin joihinkin noista syyllistyn ;) Tosin en instagramissa ainakaan vielä. "Always recap exactly what your workout involved..." my fav hahahaha.

Ja tää on vaan mun näkökulma asiaan ja kuten totesinkin jo, niin ymmärrän miksi moni tuleva kisaaja mainostaa itseään mediassa. Markkina-arvo on pyöreä nolla, jos fitnessistä haluaa jotenkin rahallista hyötyä itelleen ilman näkyvyyttä. Itse vaan koen sen vähän vieraaksi ainakin vielä. Seuraanhan mä itsekin monien kisaajien instagrameja esim. ja kuvia on kiva kattoa, mut sit kun ne samat fotot on molemmissa on se vähän boring. :D Toisaalta, moni kirjottaa sitä blogia suomeksi ja instassa voi jakaa kuvia heille, jotka eivät suomea ymmärrä (mullakin brittikavereita yms). Nojoo en mä tiiä mitä mä selitän. :D Never say never ehkä mä kohta saastutan koko instagramin fitfitnessfinnishgirleatcleantraindirty-tägeillä ja kuvilla :D

-Hyvää viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti