tiistaina, marraskuuta 19, 2013

Happiness is...








...myös ei niin vakavia asioita;).... the little things in life...


(hehehe)



...but most of all...




Mullakin on varmasti petrattavaa näissä asioissa. Mua ärsyttää turha valittaminen, mutta ihan varmasti itsekin toisinaan valitan turhista asioista. Ei sitä vaan aina itse edes huomaa koska joskus omat ongelmat saattaa tuntua maailman suurimmilta, mut kun saa perspektiiviä asioihin sitä tajuaa miten hölmö sitä onkaan ollut. Oon tässä viikon aikana vetkutellut opiskelujen kanssa ja oon kattonu jotain parisenkymmentä dokumenttia youtubesta (hups) sairauksista ja semmosista (eksyin myös katsomaan kun joku hippi halusi luonnonmukaisen synnytyksen jossain korvessa hahah mikä mua vaivaa). Tulee tosi typerä olo niiden jälkeen. Elämän pienistä asioista pitäisi olla onnellinen eikä olla liian materialistinen (guilty). Erityisesti ruoasta valittaminen, siis sellainen jatkuva, (on pahaa, liian kylmää, liian kuumaa, liian sitätätäjatota) saa mut lähestulkoon raivonpartaalle ja adrenaliini veressä tsiljoona. :D

Nyt se sitten mullekin tuntuu iskevän flunssa päälle. Tais olla torstai kun meinas tulla lenssu, sitten pakuritippoja naamaan ja oli hyvä olo kunnes su aamuna taas nenä tukossa. Vielä en oo toivoani heittänyt joten c-vitskua parin tunnin välein 1000mg sekä glutamiinia 10g 4h välein. Lisäksi pakuria toi sallittu määrä eli 200mg päivässä joka on 15tippaa menee hyvin teen tai kahvin seassa. :) On jo parempi olo, mutta yritän ottaa varman päälle en oo niin pitkään aikaan ollut kipeenä enkä ajatellut tullakaan.


Musta on hyvää vauhtia tulossa instagram-addikti hahaha eikä menny kun viikko. Se on kivaa keksiä niitä tägejä heh. Nojoo, ei mulla oo nyt kauheesti ollu kuvattavaakaan paitsi näköjään omaa naamaa. Miksiköhän hirnun noissa kuvissa tolleen. Tämmöset kuvat on kyllä kieltämättä aika tylsiä kun taitaa olla jokainen blogi väärällään. Oh well, lukee/kattoo ketä kiinnostaa. Jotain kehityskuvaa vois tännekin laittaa kunhan ehtii ja muistaa ja jaksaa :)

Oon sitä mieltä, että mun pitäs voittaa joku hieno vuoden tyylikkäin pukeutuja -palkinto. <3 Noh minkäs teet, ulkona hemmetin kylmä joten ei siinä salireissua varten paljon laittauduta. :D

Hahhaa mä laitoin viikonloppuna Bullille viestin missä avauduin mun treeniohjelman selkä-hauis päivästä kun en ikinä saa tehtyä supereita, koska en voi varata kahta selkälaitetta. Kuvitteleppa huvikses maa, jossa ehkä 1% treenaa jalkoja ja loput tekee vaan yläkroppaa joka päivä/cardiota. Ei siinä paljon selkälaitteet ole vapaana. Niin sieltä tulikin vastaus että "ei menetetä hermoja" heheh. Ja "No stress Merkku" sekä uudet ohjeet miten toimin:D Heti parani fiilis.

-Metukka

2 kommenttia:

  1. Äh, tuli hirvee himo päästä Yo sushiin syömään sun kanssa, kun näin ton sushi-kuvan :D Pitää tulla ens vuonna Essexiin käymään niin se onnistuu!

    VastaaPoista