keskiviikkona, marraskuuta 13, 2013

Boost your bust!

Nyt kuulkaa kannattaa hankkia Jenkeissä huippusuosittu Boost your bust -kirja. Helpoilla erittäin salaisilla ohjeilla voi kasvattaa kuppikokoaan jopa pari kokoa ihan muutamassa viikossa! Ja jos ei mitään tapahdu, niin sitten saa rahat takaisin eikä maksa kuin vajaa 40 dollaria. Kyllä kannattaa....

TAI SIT EI. Siis voivoivoi tätä maailmaa. Taas yritetään huijata kuluttajia hitto mua ärsyttää. Ja tohon haksahtanu tuhannet ympäri maailmaa ja mä en usko sekuntiakaan että toi toimii niinku luvattu. Nämä "salaiset" ohjeethan on seuraavat: syö hitosti rohtoja/yrttejä joiden sanotaan sisältävän paljon phytoestrogeenia, tee rintetreeniä sekä TEE TISSEJÄ KASVATTAVAA HIERONTAA....

Varmaan kolmanteen kohtaan monet miehet on vapaaehtoisia lol. Mutta siis miksikö mä törmäsin tähän? Koska mun kämppis kysy haluanko jakaa kirjan kustannukset. No tota en tiennyt pitäskö itkee vai nauraa. Mä olen ihan tyytyväinen mun tisseihin kiitos. Enkä mä todellakaan halua ehdoin tahdoin lisätä estrogeenia kroppaan, siksi esim. syy miksi lopetin viimein 5vuoden jälkeen pillereiden napsimisen. Ei ollu hyvä juttu millään tavalla alunperinkään ja niillä on vielä negatiivinen vaikutus kun lihasta haluan kasvattaa. Suoraansanottuna musta tuntuu että oon saanut näkyvimmät muutokset kropassa tämän vuoden puolella ja uskon, että vaikutus on osittain myös tuon lopettamisen syytä.



MITÄÄN oikotietä ei ole koskaan mihinkään. Tissit on rasvakudosta ja isot tissit joillakin on ihan luonnostaan oli sitten laiha tai lihava. Joillekin siis lihominen auttaa asiaa, joskaan ei varmaan monenkaan naisen tavoite. Ryhtiä voi aina parantaa treenaamalla rinta- ja selkälihaksia = illuusio isommista ja tähänkin pätee ihan kunnon treeni eli rohkeasti sinne rintapenkkiin vaan ;) Mullakin ihan satavarmasti boobsit kutistuu kisadieetillä, onhan ne jo nyt pienemmät ku joskus pari vuotta sitten, mutta mulle ihan sopivat. Ja mä itseasiassa pidän urheilullisesta lookista, johon ei valitettavasti mun mielestä sovi isot kumihinkit. Yhä suuremmalla osalla fitness-lajien aloittelevista kilpailijoista on silikonit (ja kisakuvia katsoneena kuihtuneessa kropassa kamalan näköstä kun tissit peittää koko etuosan yläkropasta = way too big) mutta se on tietyn pisteen jälkeen (viimeistään esim. menestyminen pro-kisoissa ei tuu nyt just mieleen ketään pro-kisaajaa jolla ei olisi) monelle "pakko" jos haluaa lisätä naisellisuutta + yläkropan tasapainoa. Tai ei pakko mutta you now what i mean. Kyllähän esim. Minna Pajulahti ja Kati Alanderkin kisasivat pitkään ilman. Mulla ei ole mitään silikoneja vastaan ja on jokaisen oma asia ottaako vai ei. Mutta yhä useampi ottaa ne vaan koska menossa kisaamaan, eikä yksiäkään kisoja alla. Monen argumentti on, että luomut on ainut oikea mutta eihän niitä omia tissejä tarvi kenenkään muun kattoa ku jokaisen itte + mahdollisesti se poikaystävä/mies. Kovaa treenatessa ja rasvaprosentin laskiessa ne monella kutistuvat väkisinkin ja sitten mediassa itketään kuinka on naisellisuus kadonnut kun on lihakset eikä tissejä (+mikä määrittelee "naisellisuuden"). Mutta treenaaja saa aina tissit kaupasta kun taas treenaamaton ei voi ostaa itselleen näkyvää sikspäkkiä. Mun valinta on mieluummin näyttää urheilulliselta pienillä boobseilla kuin päin vastoin (miltä oon näyttäny tässä muutaman vuoden haha). Se on todella huono tekosyy olla urheilematta/ylipainoinen siksi, että tissit kutistuu. Terveys ennenkaikkea!


(tää on mun argumentti;)

INSTANT SIXPACK!

(lol tätä kohti treenatessa kyykkyäääää) :D


Mä en voi vielä sanoa mitä itse ajattelen haluaisinko joskus implantit ottaa koska en oo vielä käynyt läpi ekaa kisadieettiä. Hyvin luultavasti ei, mahdollisesti joo. Jos oikeasti tuntuu siltä, että ei tunne oloaan hyväksi kropastaan niin sit mun mielestä asialle tulisi tehdä jotain. Mulla on aina ollu ns. isommat (ei mitkää jättiläiset:D) boobsit ja se on suoraansanottuna välillä ollut ärsyttävääkin kun vaatteiden osto on ollut toisinaan mahdotonta. Nythän mä painin täysin samojen asioiden kanssa: mitkää housut ei istu reisistä ja vyötäröstä samaan aikaan ja samoin selkä & vyötärö täysi mahdottomuus. Totesin tossa juuri että mun on enää ihan turha edes kokeilla yhtiäkään Zaran vaatteita koska kaikista pitäs ottaa L-koko ja sit se on vyötäröstä kuin teltta haha. Tai esim. talvitakit ei menny edes L-koossa kunnolla olkapäistä/hartioista. Hah, no mutta se on täysin itseaiheutettua ;)
yhden housut jo repes ku vetäisin jalkaan hahaha (ei ollu levikset).

Ja loppuun vielä kaikille miehille, joiden mielestä naiset, joilla lihakset näkyy näyttävät miehiltä, niin tässä mun mielipide:

nii että piss off!

Tulipahan tissipostaus. :D

Tänään tein yläkropan heavy treeniä eli perus selkää, olkapäitä, haukkaria ja ojentajia. Sekä loppuun se mu favourite mave! Mä päätin jo ajoissa että tänään rikotaan enkat ja että 100kg NOUSEE ainakin sen kerran. Laskeskelin netissä 1RM (1 rep max) ja pitäisi tulla jopa yli satanen. En sitten tiiä mikä meni pieleen, teinkö liikaa toistoja ennen huippua sillä 90kg meni sen 2 kertaa puhtaasti (enempää en kokeillut) ja 95kg tuli yksi toisto niin paskalla tekniikalla että jos joku katsoi mun nostoa niin varmaan silmiä särki. TÄÄÄH tässähän otetaan takapakkia mun paras on muistaakseni 3-4 puhdasta 95kg. PERKELE kun se satku on niin lähellä mutta niin kaukana. Mä päätin tästä lähtien nyt alkaa vääntämään niitä 8 toiston sarjoja 85-90kg (enkä jätä siihen minimiin eli 5-6kpl) notta voimat paranee ja pääsen rikkomaan enkkoja ptn kanssa tammikuussa!

Ei tässä muuta. Mä oon alkanu kovasti jo panikoimaan tulevia DL, eihän tässä oo enää kun 5,5vk jäljellä ennen lomaa ja sitä ennen: 1 kirja-arvostelu 2000 sanaa, 2 koetta, 2 presentaatiota ja sekä 6000 sanan essee kirjotettavana hupsista missäs välissä meinasin tehdä kaiken :D Hohoooo!

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti