sunnuntaina, marraskuuta 17, 2013

Fitnesshömppää

Mä oon nyt ihan tosissaan alkanut miettimään kisa-asua ja sen väriä. Nyt on yleistyneet kovasti turkoosin, vihreän ja sinisen eri sävyt. Pinkki olis ihana, muttei mun mielestä niin upea ainakaan body fitnessin biksuissa. Mua houkuttaa nimenomaan tumma turkoosi, niinku sellanen laguunin värinen ja siihen jotain vaaleampian samansävyisiä dimangeja. Swarowskin kristalleja niissä käytetään useimmiten. Viime kisat paikanpäällä katsoneena huomasin, kuinka monista biksuista katosi se pohjaväri kokonaan niiden kristallien takia. Sitä en halua, eli ei liikaa. Ja sehän myös maksaa aika reippaasti. Oon ajatellut, että ihan maksimissaan 500e (hirvee hinta pienestä roiskeläpästä eikä niitä voi ees käyttää rannalla haha) budjetoin bikineihin, mutten osaa sanoa paljon sillä hinnalla saa blingiä, aika vähän varmasti. Mä kattelin tossa jotain videota miten voisi itse strassata biksut ja oon alkanut miettimään sitäkin vaihtoehtoa....jos siis vaan teettäisi itselle oikean kokoiset biksut ilman mitään/tosi vähän blingiä. Amazonista sais halvalla tilattua kristalleja ja liimat ja muut tilpehöörit. Eikä se nyt kauheen vaikealta näyttänyt. Plus meidän yksi tiimiläinen (joka on käsittääkseni ainakin ennen tehnyt biksuja) sanoi, että ei oo kovin vaikee blingaaminen jos vaan pinsetit pysyy käsissä. Ja kisakuvista voi aina kattoa mallia kuvioinnista yms, mä jo tiedän minkälaiset haluan:) Tottakai siinä on se riski, että koko homma menee veetuiksi :D

Tämä kuva on mulla ollut puhelimen taustakuvanakin. Huikee mimmi ja fysiikka. Ja tollaiset biksut on sellaiset, joista tykkään, ehkä hieman vähemmällä blingillä.


Kattelin myös competition make up -videoita ja päätin noilla meikeillä mitä mulla täällä on = ei juuri mitään väsätä 5minuutin koemeikin (yhteen silmään) nähdäkseni osaisinko ajan kanssa tehdä yhtään mitään. :DD Tuntu että jo tossa laitoin kauheesti kaikkea, mutta edelleen se on aika mitäänsanomaton jos nyt tosta olisin lavalle painanut. Lavameikkihän on todella erilainen ku tavallinen iltameikki esim. ja naamahan tosta vielä tulee olee sellainen oompa loompa :D 

Ajattelin kuitenkin jättää noi hiukset värjäämättä vihreiks. Noh, jos nyt ei oranssia naamaa kumminkaan.

Mä haluan ehdottomasti pitää huolen, ettei mulle tuu mitään drag queen -meikkiä, koska sellaisiakin näkyi joillain olevan viime kisoissa. Lavalookin pitää olla näyttävä, mutta liika on aina liikaa ja erityisesti kulmaluuhun laitettu (liika) vaalea kiiltävä luomiväri tekee sellaisen efektin (kirkkaat valot/salamat). Samoin jotku vaaleat huulipunat yms ei mun mielestä olleet erityisen imartelevia, erityisesti jos on vielä värinä nude hyihyi kunnon teinifeissi. :D

Ekoihin kisoisin uskoisin et suurin osa ottaa meikkaajan/kampaajan, mutta toisaalta en nyt haluis ihan kauheesti syytää rahaa sellaseen minkä vois tehdä itse. Vaikka body fitnesskin luokitellaan kauneuskilpailuiksi ja se kisapäivä on sellanen päivä prinsessana -päivä niin silti fitness on mun mielestä kilpaurheilua. Hassua siis, että kaameet määrät pitää laittaa ekuja kaikkiin oheisjuttuihin. Businessta businessta, jonka maksajina ovat kilpailijat itse. Tässä oiva teksti asiaan liittyen. Camilla kilpailee muistaakseni Fitness Universe -liitossa. Nojoo, mutta siis en vaan nää siinä mitään järkeä ja mulle tärkeämpää on esim. maksaa enemmän poseopetuksesta/pt-treeneistä kun muista jutuista jos nyt pitää kumminkin jonkunlaisessa budjetissa pysyä. Mä en oo kyllä ikinä ollut mikään erityisen hyvä hiustenlaittaja enkä juuri koskaan tee mitään mun hiuksille, siis tupeeraa tai muuta vastaavaa koska en vaan jaksa. Pidän kyllä auki mahdollisimman paljon etteivät turhaan rasitu ponnareista. Kiharat olis kyllä tosi kivat kisoissa, mutta kokemuksesta voin sanoa, että mulla ei kuitenkaan oo omat hiukset niin paksut/pitkät että ne välttämättä näyttäisi kivoilta ja pidennyksiä en todellakaan ole ottamassa. Ehkä jotain klipsituuhennuksia tai jotain jos sellasia on edes olemassa :D Hyvin mahdollista että mennään siis suorilla hiuksilla. :)

Tykkäsin kovasti Tanja Räsäsen kisalookista. Mutta mulle ei varmaankaan sopisi tommonen tukkajuttu ilman että näyttäisin joltain wannabe homecoming queenilta :D Nicole Wilkinsillä ei kans koskaan petä lookki lavalla, mut mulla ei oo noin lyhyet hiukset. Meinaan, että tupeerausta saa olla kuus kilometriä jotta tukka pysyy tuuheana, pitkät hiukset kun tuppaa painamaan jonkun verran kampausta lättänäksi.

(kuvat osoitteesta bodylehti.fi)


Tää ei nyt liity taas mihinkään (ja moni on varmasti tämän nähnytkin jo) mut pakko linkata en kestä miten joku pieni voi olla noin suloinen. Tippa tulee linssiin awwww <3



-Mertsi

3 kommenttia:

  1. Jeeeee, Mulla oli ihan sama kuva taustakuvana, ihana Candice Keene <3 Ja samalla idella omatkin kisabikinit teetin, mun blogista jostain löytyy kuviakin niistä :) eveliinanisula.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, mä katoinkin sun biksuja että hyvin samankaltaiset mitä oon itsekin miettinyt :DD Ja just eilen päätin teettää ne Sahara Beautyssa :D

      Poista
    2. Hyvä valinta :) Ne tekee hienoja, kestäviä ja toimiviabiksuja :)

      Poista