torstaina, marraskuuta 28, 2013

Shut up I'm bulking

Noniin taas tein saman minkä aina eli kaikki kouluhommat jätetään viimeseen sekuntiin. Noh, pääasia että hommat on tehtynä vaikka yöunet olis voinu pidemmätkin olla. :D Ei vaan jotenkin napannu lukea 200sivua orjuuden historiasta. Mielenkiintoista mut hei haloo, mä en oo mikään lukutoukka. Koskaan en oo ollu enkä tule olemaan. Oh well, ohi on jes. Seuraavaks voisikin alkaa lukemaan lisää aiheesta 6000 sanan esseetä varten noooouuuu!

Täällä on kylymä on ikävä suomee kun taloissa on lämmin talvella :( Huomasin vasta tätä kuvaa ottaessa, että mulla on eripari villasukat ja oon käyttäny niitä nyt kuitenki yli kuukauden joka päivä :D

Hommista huolimatta kävin vetäsemässä yläkropan heavy treeniä eilen elikkä olkapäitä, selkää, haukkarit, ojentajat ja sitä rataa as usual. Alkoi eka "kova" viikko, mutta maanantaina pumppi selkätreeniä tehdessä keskityin liikaa siihen puristamiseen ja sattu kaks päivää sen jälkeen lihaksiin. Eli ei ollu kovin kevyt treeni. :D Eniwei, oli ihan huisin hyvä puntti kun otin väkisin hieman isommat painot ku viimeks tai sitten väänsin väkisin ne vikat toistot. Kävi vaan mielessä että ei pt-treeneissäkään lopeteta siinä vaiheessa kun ite lopettaisi että nyt olis tosi hyvä jos sitä sais jokaisen puntin vedettyä samalla sykkeellä. Teinpäs penkkiä pitkästä aikaa tangolla ja siinä kun tein samaan aikaan jonku äijän kanssa niin pyysin sitä varmistamaan vikat toistot. Olkapäät ja haaberit oli jo aika muussia siinä vaiheessa ku pääsin kolmanteen sarjaan, mutta halusin testata monta menee 40kg. Hyvin alko mutta se spottaaja oli paska koska se AUTTO LIIKAA AARGH ärsyttävää!! Enkä siinä sitten osannu heti sanoa että auta vähemmän. :D Mutta vikojen mave-sarjojen jälkeen oli niin hirvee olo, kädet ja tissilihakset tärisi ja puhallutti niin etten meinannu jaksaa kotiin lähteä. :D SCORE!!! Ja koko illan oli olo että pumppu leikkaa kiinni, leposyke 68. Kävi kroppa hieman ylikierroksilla. Laitetaas tähän treeni niin muistan itsekin ens viikolla mitä tuli tehtyä:

Superina t-tanko-soutu/pystypunnerrus kp - 4x10 (25kg/10kg kp)
Triplana vipari sivulle/avustettu leuanveto/dippi - 3x15 (4kg/30kg)
Triplana tasapena/hammer-kääntö seisten/viparit kumarassa - 4x10-15 (35kg->37,5kg/8kg/4kg)
Mave - 3x 8 (70kg->80kg->85kg)

Nyt on taas tää perus kriiseily meneillään että peilikuva ärsyttää. Mutta ei se nyt auta, pakko syödä että jaksaa. On vaan sellanen olo taas vaihteeks, ettei mulla ole lihaksen lihasta. Yhyy, noh ei voi midistä kylllä tää tästä :D Oon myös alkanu panikoimaan mun olemattomia olkapäitä. Kaikkia kuvia kattoessa tulee pienuuskompleksi (joo typerää I know) että helvetti ei ne vaan millään meinaa kasvaa. Muutosta on ja paljon muttei tarpeeksi apua!!! Voinkin varmaan kuntotsekissä itkee tätä asiaa Bullille :D En oo koko syksynä seurannut mun painoa ollenkaan koska se ei oo paljon mua kiinnostanut. Turhaa hommaa mutta oli kumminkin pakko se vaaka hommata ku aloin pelkää et oon levinny liikaa haha ja paino noussut kesästä semmosen 3kg ja ruokaa kuitenkin hurrrrjasti enempi. Tää meinaa vaan sitä, että aineenvaihdunta pelaa. Eli ei niitä hiilareita tartte pelätä ;) Mulla tulee vähän riippuen mitä syön niin treenipäivinä sellaset 2500+ kaloria ja ei-treenipäivinä 1800+ ja hiilarit puolestaan reilu 220g/130g sekä tähän lisäksi mun cheat karkit :D En oo pitkään aikaan käyny ulkona syömässä joten oon syöny samaa sapuskaa, mutta cheat meal -karkit on maistuneet varsinkin kun löysin salmiakkia!!!!! Tavallaan outoa, koska en oo koskaan ollut karkin ostelija. Oon syönyt jos jossain on ollu tarjolla mutta mä oon aina ollut ennemminkin suolasen perään.



Itsehän rakastan tatska-sleevejä ne on niin hot<3 kuvassa siis kaksi tämmöistä jamppaa mutten mä nyt heitä kuitenkaan kuvannut. Kysymys kuuluu, ONKO JOKU LAATANNU TOHON TOLPPAAN? Liian kovat jumpat :D

Sitten kauneusjuttuihin. Oon jo pitkään miettinyt että haluun tehdä kookosöljyhiushoidon ja pakkohan se sitten oli tehdä. Pelkona oli lähinnä, että lähteekö öljy pois vai jääkö ihana liimaletti. Noh ei jääny, annoin vaikuttaa yön yli ja aamulla pesu ja voi jeeee kun oli ihanat ja sileät hiukset seuraavana päivänä. Mä meinaan ottaa tän nyt käyttöön ainakin pari kertaa kuukaudessa. Talvella on hyvä hoitaa tiuksia vähän enemmän. Voin suositella!


Siinä se nyt on. Se mun "oikea hiusväri". Kun sitä aina kysytään oonko blondi vai tumma niin joo en kumpikaan. Tollanen hirvee perus maantienharmaa mikä on varmaan puolella suomalaisista. :D Ihme että tulee märkänä noin esiin kun ei ne normaalisti oo ton väriset.


Tänään sitten kävin kurittamassa etureiskoja. Luin tämän hulkin tekstin liittyen hermotukseen yms ja mä en oo koskaan oikein ymmärtänyt mitä se "hermotus" lihaksissa sitten oikein tarkoittaakaan. Aina välillä osuu esim. pakkista lukiessa silmään, että joku pasko hermotuksen tms. Toi vähän avaa asiaa ja tuon perusteella mulla ainakin on hyvä hermotus etureisissä tällä hetkellä, koska saan mielettömän hyvän tuntuman lihakseen miten tahansa teen kyykkyä eikä oo mitään ongelmaa saada treeniä kohdistettua nimenomaan siihen lihakseen. Ojentajissa sama. Ja sen mukaista on ollut kehityskin. Olkapäissä on sitten varmaan paska vaikka saankin hyvän tuntuman niin silti MIKS EI NE KASVA NOPEEMMIN :D Mä voisin kuvitella, että olkapäitä kun on niin hirveen vaikeeta venytellä kun taas reisiä saa helpoti rullailtua ja venyteltyä että johtuis kireistä lihaskalvoista? who knows....

Mä tossa taisin vinkua huonoa prässitulosta vajaa viikko sitten ja tänään kun smith olikin varattu päätin tehdä erilaisen treenin elikkä alotus 3x15-20 esiväsytystä reisiojennuksella ja siitä kapeeta prässiä. Painoa sai latoa 150kg ja se meni suht. iisisti 3 sarjaa 15 toistoa pohjasta, joten ens kerralla lisempää painoa jee! Yleensä siis saan yksin treenatessa maksimissaan 150kg kyykkyjen jälkeen. Tuntu aikalailla pakaroissa, mutta myös etureisissä kunhan ei vaan pitäny mitään taukoja vaan toistoa toisen perään ja jalat tarpeeksi kapealla ja "alhaalla". Itsellä menee siis polvi nilkan yli tässä tapauksessa.

3 weeks out! Eli 3 viikkoa joululomaan cant wait. Saan sitten jotain salikuviakin varmasti napattua, hope so!

-Mertsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti