torstaina, marraskuuta 21, 2013

Team Fitfarm Bootybuilders

Koska bodybuilding is so last season!

Mä taisin tän kuvan laittaakin instaan, en muista tuliko tänne. Näin mä jo menin sekasin ja aloin lataamaan samoja kuvia molempiin hahaa. No tekemällä oppii :D

Kyykkyä horo kyykkyä. Se on viha-rakkaussuhde siihen liikkeeseen. Vieläkään mulla ei ole isot painot kyykyissä ja yksinään tehdessä on välillä todella vaikeaa saada tehtyä ihan loppuun: pää sanoo ei ennen jalkoja. Mutta en mä nyt ihan päin persettä oo voinu treenata (siis juuurikin päin pyllyä;) kun kerran jotain kehitystä näkyy. Mulle kyykyissä on tärkeimmäksi asiaksi noussut tuntuma ja se, että saan tehtyä ihan pohjasta niin että pääse omin voimin vielä ylöskin eikä ne painot. Siten myös saan liikkeen tuntumaan oikeassa paikassa (eli aina riippuen päivästä etu/takareisi). Ja kun teen pohjasta, niin pienemmillä painoilla tehtynä mulla pysyy myös selkä suorana eikä persus nouse edellä kun jalat ei enää jaksa. Jari sanoi mulle, että se johtuu siitä että mun selkä on paljon vahvempi ku jalat. No niin kai sitten. Tuntuu, että treenipainoissa ei oo tullu liiemmin kehitystä prässissä/kyykyissä alkuun verrattuna. Tosin oon tehnyt näitä niin monella salilla (evolve gym essex, fit1, mayor's, esport center, motivus, físico, holiday gym) että tosi vaikea pysyä perillä missä painoissa mennään tällä hetkellä ja tokihan treeniohjelmakin on vaihtunut monta kertaa. Oh well... pääasia kai että jokainen treeni tuntuu, mutta toki kehitystäkin olis syytä tulla ainakin jonkunverran. :)


Kun sille päälle satun niin mun ruoat näyttää tältä eli namnam.


Haha, sit kun treenin jälkeen ei ollutkaan ruoka tehtynä niin se näyttää tältä.... riisikakkua, tomaattisoossia, tonnikalaa, raakaa kukkakaalia ja oreganoa. Kylhän tää nyt näyttää paljon herkullisemmalta kun toi eka! Mut siis hyvää se oli omnom.


Loistavia liikeohjeita salilla. Hitto mikä berberi tolla missä tollasia miehiä on!!!? Mutta raukalta puuttuu naama, teki mieli piirtää se...

Dodiin. Mullapas onkin nyt kevyt treeniviikko, ihan oon menny sekasin yet again. Tiistaina tajusin, että hemmetti montas viikkoa tässä on treenattu. Taas kerran meni viikko yli kierron, mut mulla on nyt muutenkin ollut hieman enemmän välipäiviä kun vaihdoin koulun takia treenikierron. Noh, ens viikko iisiä ja sitten taas täysiä. Vaikka ei oo vielä suoranaisesti tuntunut, että kaipaan lepoa niin kyllä tää silti tuli nyt hyvään saumaan. Kroppa kaipaa ehdottomasti lihashuoltoa, alaselkä niin juntturassa että ottaa osumaa joka liikkeessä missä pitää yhtään nojata eteen.

Selekä. Saa kyllä reippaasti treenailla posettamista. Taka-asento multa onnistuu mielestäni tosin hyvin (ei tässä kuvassa), edestä ei niinkään. 4.1 mä oonkin varannut posetreenit Sirpan kanssa sekä pt-treenit Wolffilla. Siellä en olekaan vielä treenannut kun kerran olkapäät pt-päivillä.

Tänään siis yläkroppaa pumppaillen eli lyhyet tauot ja aina 3x15-20 jokaista liikettä. Tuntumaan keskittyen. Oli niinkin villi treeni että onnistuin repimään seinästä irti yhden kaiteen. xD Hahaa oonks mä siis tosi vahva? Tai sit en, taisin roikkua siinä koko painolla, poistuin vaan vähin äänin paikalta hups. :D Tossa kotimatkalla joku espanjalainen tuli dösärillä kysyy onko mulla 50c tai egee bussilippuun. Noh kaivoin taskua ja vippasin sille egen (arvasin että kerjää muutenvaan eikä bussiin) sitten se sanoi että on kaunis hymy ja "estas muy buena" eli hyvännäkönen olin vaan että joojoo (just salilta tulossa hirrvveen kaunis). Mulle siis tarvii vaan sanoa pari kaunista sanaa niin johan aukee rahahanat haha eeeeen ole yhtään yksinkertainen.:D Noo ei mulla muuta mo!

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti