keskiviikkona, lokakuuta 02, 2013

Nousee nousee

Mä rrrrakastan uuden ohjelman yläkroppa heavy -treeniä. Mut WÄÄÄ en yhtään jaksa venata, että jaksan riipasta markan mavessa. Jotenkin aina kun alan lähestymään maksimipainoja alan tavallaan pelkäämään, ettei se nousekaan vaikka tasan tarkkaan tiiän että nousee. Esim. maanantaina, paras sarja 5x90 kg ja tuli aika pitkä tauko ku syke ei meinannut tasaantua, jännitin nouseeko vai ei. :D Nyt pitää vaan veivata mavea koko syksy ja sitten ehkäpä joululomalla vois käydä tekemässä ptn kanssa treenin josko sitten menis enkat. ;) Posettelujen kanssa myös alkaa kohta pelottaa, koska oon suomessa joululomalla vaan vähän aikaa eikä mulle oo vielä yhtään alettu suunnittelee sitä t-kävelyä. Siinä vaiheessa alle vuosi kisoihin ja jos jättäisin sen vasta huhtikuuhun niin alkais jo tulla kiire. Hop hop kengät jalkaan ja reenaan korkkarikävelyä!

Voi ei, mä luin sunnuntaina mun lemppari kirjasarjan loppuun ja tuli jotenkin tosi "tyhjä olo" kun tää love story loppui hahaha. Siis että mitäs mä nyt luen, ja että hemmetti nyt se loppu. Ykköskirja oli ihan paras, joten päätin sitten ladata sen applen storesta espanjankielisenä ipadille. :D hahaa. Oon hieman sekasi.


Yhyy! Mun korvapuustileipomiset meni vähän seinille kun hiiva ei jostain syystä toiminu ollenkaan? Ei ollut sitkoa ja muutenkin jauho oli jotain rakeista täysjyväjauhoa. :D Mahtoi johtua aineista, en oo koskaan ennen mokannut pullataikinaa!!!Haloo. Nojoo kohta uus yritys. Pakkohan noiden italialaisten on saada PULLAAAA!!! (ja mun kans ehkä;)


Tännekin on sitten iskenyt jonkunnäkönen flunssa, tai ainakin meinaa iskeä. Ohjeeksi sain, että c vitskua parin tunnin välein ja glutamiinia 10g 4 kertaa päivässä sekä tietty reippaasti nesteitä + lepoa! Normaalisti vetäisin pakuriteetä, mutta se jäi kotiin. :( Nyt näillä mennään, toivottavasti lähtee. Toistaiseksi en oo vielä keventänyt treenejä tai mitään kun ei oo tuntunut siltä.


Sekaisia juttuja, mutta tänään mulla oli ensimmäinen Lengua I: Italiano comunicación cotidiana -tunti (siis italian alkeet) ja voi jessus, oli kyllä aikamoinen mind fuck. Tai siis alussa en ees tienny puhuko se opettaja espanjaa vaiko espanjaa italialaisella aksentilla. Noh italiaahan se ja ihme kyllä tajusin melkein kaiken. Mi chiamo Meri e vivo a Madrid. :D Ja repesin heti alkuun kun se luokkahuone took me back to primary school... SIELLÄ OLI LIITUTAULU!!! SIIS oikeesti 2013 LIITUTAULU! Ja ne penkitkin oli sellain kaikki rivissä ja puiset. xD


Pakollinen persepose? lol. Hissi on loistava paikka ottaa loistavia kuvia. Not. Äsken oli etureiskapunttia ja oli osittain satujumppa fiilis. Ärsyttää ku sitä vaatii itteltään niin paljon treeneiltä (pt treenien perusteella) ja sit kun ei ookkaan kuoleman partaalla niin luulee tehneensä HUONON treenin. Vaikkei se kyl niin mee. :D Mitä muutakaan sitä nyt höpöttelis. Ei  oikeen mitään hyvää yötä!

-Mertsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti