lauantaina, lokakuuta 12, 2013

Chillout saturday

Tänään kävin aamulla kaverin kanssa katsastamassa Madrid Telefericon elikkä sellaisen kondolihissin. Ihan mageet nähtävyydet ja maksoi vain 5,75€ eli kannattaa käydä! Se menee Casa de Campon ylitse, joka taas oli osittain kuivaa ja autiota mutta osittain tosi ihanaa ja vihreää. Ylhäällä pääsee vielä näköalatasanteelle josta näkee Madridin kaupunkia ihan näppärästi.







Koululaukkua metsästämässä. Mä niiiiiin haluan ton! Eikä oo jokasella samanlaista (kun suomessa ei myydä ;) mutta en voi ostaa kun mun koululaukku on tasan samanvärinen ja -mallinen. Pakko hankkia olkalaukku, koska mun vasen hauis huutaa hoosiannaa joka päivä kun se laukku on niin jäätävän painava kun mukana penaali, ipad, vihko, rillit, termari, vesipullo, eväsrasia, shaker jajajaja. Oonkin pari viime vuotta treenannut vasemmalla kädellä staattista hauiskääntöä lähes joka päivä haha.


what girls do in the changing room. ;) Mä näin tuon Massimo Duttin paidan mungolifen blogissa ja vaikka en jaksakaan kiinnostua yleensä fashion-blogeista niin huomasin, että Annalla on sellainen tyyli josta tykkään ja sain idean tosta sieltä. Kauppaan oli päästävä asap, mutta se ei kuitenkaan näytä mun päällä yhtään niin hyvältä kun hänellä, joten tää jäi kauppaan. Jotenki tissit työntää ton hirveen ylös ja etuosa jää kauheen lyhyeksi haha. Sen sijaan ostin elämäni ensimmäisen cashmere-paidan love it. Jotenkin silti vihaan shoppailua, ahdistavaa kun pitää pyöriä kaikissa kaupoissa. Erityisen kamalaa on farkkujen/housujen ostaminen, kuka niitä jaksaa sovittaa ku mitkään ei ikinä sovi.


Löytyhän se viimein. <3 Ei ylimäärästä blingiä vaan ihan basic. Tää oli mun synttärilahja itselleni. Onni siis oli kun erasmus-apurahat pärähti tilille haha. Tämähän oli PAKKO-ostos kun kaikki laukut on kotona Suomessa ;) Viimeksi ostin LVn opintolainoilla ja voin kertoo että oli ehkä elämäni typerin hankinta lol koska se ei ollut siitä halvimmasta päästä, niin monta jeniä enkä oo käyttäny sitä varmaan vuoteen. En viittiny ottaa tännekään mukaan. Hieno idea. Makselen sitä sit joskus pois ku oon rikas. :D Matkustelu on parempi sijoitus. <3

Härregyyd kun mun hyvän fiiliksen sai TAAS pilattua ton salin säännöt. Veetutuskäyrä nollasta sataan sekunnissa kun uusi kitisijä tuli sanomaan ettei saa olla tavarat minkäänlaisessa kassissa salilla ja mähän heitin kaiken keskelle lattiaa ja kysyin että miten mä meinaan tän kaiken kantaa erikseen. Ja myös kysyin et mikä ero on sillä, että kannan ne kassissa versus että se kassi on siinä niiden kamojen vieressä eniwei xD Logic 0/10. Ja mähän olin jo viime kerran jälkeen vaihtanut treenikassin tohon biancaneven kangaskassiin ettei herättäisi samalla tavalla huomiota, niin ei se vaan käynyt. Hän mua kyllä ymmärsi, mutta se on nyt sääntö ku kohta kaikilla on laukut mukana. Joo ja mua kiinnostaa koska??? Paskan v**** menettivätpä asiakkaan mä en jää tollaselle paskasalille treenaamaan, mä EN jaksa raahata kaikkea erikseen. :D Ja eihän se maksanukaan ku 72e/kk joten goodbye ei tuu ikävä. Enhän mä toki kaikkea tarvitse jokaikisessä treenissä, mutta en mä jaksa miettiä puolta tuntia ennen treeniä että mitäköhän tarviin mukaan just sillä kerralla. Välillä joutuu säveltää eikä sillon voi juosta pukkariin vaihtamaan tavaroita.


Jeejee huomenna aamulla mulla suunnitelmissa mennä sitten katsomaan Arnold Amateur Europeen miesten kehonrakennusta, siellä suomalaisia vissiin ainakin Mikko Ovaskainen ja Kujalan Kille. Mutta erityisesti kiinnostaa vapari-Fitnessin finaalit!!! Siellä siis mielettömän upea ja huikee mimmi Piude!! Jos kaikki menee nappiin niin mahdollisuudet on ihan mihin vaan! Ja myös Sara Back meni ja voitti oman sarjansa ihan käsittämätöntä, vielä ekalla kisakaudella. Ja mä sanoin jo aiemmin että sillä mimmillä on niin jäätävän upea kroppa ja osaa esiintyä että siinä vois olla meidän tuleva bikini pro. Meinaan ei oo muut suomalaiset bikinimimmit (paitti Anna) menestyny maailmalla. Bombshell tekee voittajia. :) Vaan kumma kun eivät muut SM-voittajat päässeet pitkälle, erohan oli kun yö ja päivä. Ehkä ensi vuonna linjaus on selkeämpi ja sellainen mitä just nyt haetaan maailmalla. Hope so. :) Kuvia ja fiiliksiä siis seuraavaan postaukseen!

Ps. mulla menee hermo tän blogin ulkoasun kanssa, hirrvveen ruma enkä saa parempaakaan tehtyä kun en osaa, joten tää muuttuu varmaan tuhat ja yksi kertaa tässä lähiaikoina.

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti