sunnuntaina, lokakuuta 13, 2013

Arnold Amateur Europe

Elikkä AAE 2014, joka pidettiin 11.-13.10 täällä Madridissa. Suomesta oli mukana vaikka ja ketä, joista muistan nyt ainakin Sara Back, Joonas Palmgren (aka Skandaali;), Piia Pajunen, Elina Oinonen, Kille Kujala sekä Mikko Ovaskainen. Hommahan meni niin, että oli ihan hirrvveen hienot ja isot messut ja upeat showt...... tai sit ei kun en päässy edes sisälle saakka!!!:(((


Oli siel vissiin joku muukin menossa samoihin karkeloihin ku mä?

Voi sanoa että kyllä otti nuppiin ku hetken jonossa seistyä tultiin sanomaan ettei enää mahdu yhyyy. Mutta ihan täysin oma vika! Olin myöhässä, koska en päässyt sängystä ylös. Jos olisin ollut tunninkin aiemmin niin olisin päässyt näkemään ja kokemaan kaikkea. Ärsytys senkun kasvoi kun sain tietää, että olisin mahdollisesti voinu törmätä Larissa Reidiin, Nathalia Meloon tai kehen vaan maailmanhuippuun. ARGH! No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tämänhän olisi voinu estää sillä, että olisin ostanut liput etukäteen netistä tai jos olisin lukenut AAE facebook-sivua aiemmin, siellä meinaan kommenteista kävi ilmi, että on ollut liikaa jengiä lauantaina jo ja että joitain tappeluitakin oli ollut. Vihaiset espanjalaiset riehumassa;) Noh, lippuja ei tullut ostettua, sillä jotenkin kelasin etteihän siellä nyt voi olla paljoo porukkaa (why would I think that?) ku ei täällä kukaan tiiä mistään mitään ja se HALPA 10e päivälippu (20e kolme päivää wot) hämäs mua ihan liikaa. Siis kymppi expoista JA kaikista amatööri showsta. Espanjan talous on edelleen paljon surkeemmassa kunnossa kun Suomen, mutta silti meillä on hintoihin käyny pieni inflaatio kun 40e/kisa maksettava. Noh toisaalta, nythän tässä kävi luultavasti juuri niin mitä Suomessa yritettiin välttää eli tuskinpa kaikki, keitä kiinnosti juurikin tuo amatööri bodybuilding, jäivät katsomaan Fitnessin loppukilpailua ja juurikin tämä kisa olis mua kiinnostanut. Noh elämä on. Tää vaan olis ollu aika once in a lifetime opportunity koska en usko, että tuun enää muuten vaan Madridiin katsomaan näitä kisoja. Tai sit mun pitää olla niin hyvä, että pääsen itse sinne lavalle haha. Ehkei nyt sentään :D (pitää olla 3 parhaan joukossa SM-kisoissa+omakustannematka).

Muuten kyllä hieman huvitti, koska voin rehellisesti sanoa, että oon juurikin tänä viikonloppuna nähny tän kaupungin AINOAT hieman skrodemmat äijät, joista siis näki että on treenattu muutakin ku hauista. 3 perjantaina ja 2 lauantaina sekä sitten kisapaikalla Madrid Arenalla enemmän. Ja oon sentään ollut täällä jo melkeen 6 viikkoa. Paino sanalla miehet, koska ehkä isoin tähän mennessä on ollut yks entinen (ilmeisesti) naiskehonrakentaja joka on töissä tossa salilla haha. Mä kyllä tykkäsin, hitto voisko näitä kisoja olla useamminkin ;D Täällä katukuvassa isommat äijät huomaa salamannopeasti kun taas Suomessa ei niinkään pahasti erotu massasta ellei oo joku jääkaappipakastin.

No ei siinä muu auttanu ku lähtee suru naamalla kotia kohti. Menin kumminkin kavereiden kanssa kerran kuussa pidettäville markkinoille Museo de Ferrocarril:iin. En kumminkaan jaksanu yhtään kierrellä, alko vaan ahdistaa se väenpaljous. Käymisen arvoinen paikka kuitenkin. :)


Myös lisää shoppailua tällä kertaa meikkijuttuja.


Mä tykkään tosi paljon MACin meikeistä, ykskään ei oo vielä pettänyt. Erityisesti huulipunat on iiiihania, ennen aina ostin jotain Heathrown lentokentältä. NARS on toinen merkki, josta tykkään. Ton concealerin ostettuani huomasinkin yllätyksekseni, että tuote on täysin hajusteeton, parabeeniton sekä alkoholiton. Plussaa! Myös ihanaa palvelua, kun olin ostamassa kulmageeliä NARSilta. Myyjä kysyikin multa haluanko MACin vastaavan koska se on halvempi. :D Tottakai! Corte Inglésistä saa jonku about 15% alen seuraavasta ostoksesta, joten kun olin maksamassa tää samainen myyjä kysyi haluanko eka maksaa yhden ostoksen ja sen jälkeen saan kahdesta muusta tuotteesta suoraan sen alen. Haa I like!!:D

Zarassa sai taas törmätä ikuisuusongelmaan farkkuostoksilla. Tiesin tasan tarkkaan mitä etsin, mutta ylläri pylläri kun reisistä housut hyvät niin vyötärö on ihan löysä ja päinvastoin. Mut täähän on ihan itseaiheutettua. ;) Oon kyllä kuullut jostain curves-housuista, pitäs varmaan tutustua ei oo meinaan tarkotus tässä kutistaa tota takalistoa vaan päivastoin saada lisää lihaa perperiin. Farkkulegginsithän toki menee, mutta mun mielestä legginsit eivät ole missään muodossa sellaiset housut, joita pidetään päällä pelkästään tavallisten esim. farkkujen tapaan, eli paidan pitää peittää perse!! :D Samoin aika hauskaa on se, että lähes kaikki M koon takit kinnaa hartioista erityisesti kun nostaa kädet suoraksi eteen. Välillä just ja just normaali L menee, mutta sitten se roikkuu vyötäröstä tai on joku telttamalli haha. On tää elämä hankalaa, voisko joku perustaa vaatelinjan (josta mä pidän) joka ei ole suunniteltu ns. tavalliselle mallille vaan enemmänkin sellaiselle jolla on reittä ja persettä, kapea vyötärö ja v-mallia selässä, koska se on mun tavoite. En varmasti olis ainut asiakas. Anyone?:D


Hyvää alkavaa viikkoa ja puNppailkaa kovaa! :)

-Mertsi

2 kommenttia:

  1. Tuttu toi housuongelma! Mä oon löytänyt ihan täydelliset Bia Brazilin farkuilta näyttävät leggingsit (oikeesti näitä voi pitää ilman että paita on pepun päällä!), mutta ei nyt viittis 24/7 samoja pitää. :D Haaveilin myös tällästen tilaamisesta http://www.freddy.com/cee_en/woman/apparel/7-8-pants.html.

    VastaaPoista
  2. Joo niin oon joo lukenut muiltakin ettei tahdo pöksyjä riittää :D Joo mä tiedän noi housut, ihan totta bia brazil -farkkulegginsien kangas on sen verran paksua että näyttää melkeinpä ihan normaaleilta tiukoilta farkuilta, ja mullakin on sellaiset jossain kaapin pohjalla, ainut että mä kaipaan vielä vähän korkeamman vyötärön ku niissä :DD Housut korvissa on mun juttu ;D haha. Noi on kyl aika hyvännäköset, en vaan uskalla mitään pöksyjä (paitti treenikuteet) tilata netistä sit jos ei sovikaan :S

    VastaaPoista