lauantaina, syyskuuta 07, 2013

Qma

Jumalauta ku on koko aika kuuma. Lämpö on ihanaa mutta mä niiiiiin jo haluisin pukeutua syysvaatteisiin. Naama valuu ja on koko aika ahdistava olo ku ei oo ilmastointiakaan. Metrossa meinaa tukehtua. AAAARGH! Onneks ei kestä kauaa ja kohta mulla on kylmä +24 asteessakin :D Musta tuntuu, että on pienet paineet käydä ulkona, jotten eristäytyisi himppeen. Tykkään olla kotona yksinään, mutta jotenkin tuntuu että on "pakko" käydä ulkona. Nää kämppikset on kyllä ihania kun ne aina kysyy haluunko tulla mukaan ja äskenkin toi ihana italiaano oli lähössä kaverinsa kanssa ulos niin se kysy haluunko beesiin. Mä en oo vaan ihan vielä avannut niille tätä mun lifestylea, joka meinaa paljon lepoa, ruoanlaittoa päivästä toiseen ja punttista. Eiköhän ne kohta opi ;)

Oli "outoa" myös huomata miten tuntemattomille ihmisille tästä kertominen (ja siitä etten juo) oli mulle isompi asia kun niille. Oon niin tottunut joutumaan selittelemään kavereille jotka on tuntenut mut silloin ennen, mutta tuntemattomilla ihmisillä ei ookaan sellasia ennakkoluuloja niinku mä oon luullut. Esim. kauheen kiertelyn kautta sanoin etten juo ja teen aina itse ruoat niin vastaus oli vaan että "ok" ja sit ehkä jotain lisäkyssäreitä. :D Pitäs nyt ite vaan suhtautua tähän samalla lailla ku Suomessa.



Uusi energiajuomanmakuinen Shock olikin aika hyvää!! Ei todellakaan samanlaista kitkerää jälkimakua kun kirsikka/mustikka-shockeissa. Ihan ku mehua joisi. :)

Tänään kävin korkkaamassa ton lähisalin físicon. Todella hieno ja puhdas. Hintaan kuuluu kaikki tunnit mitä löytyy joogasta body attackiin, kuntosali sekä spa-allas ja saunat. Me likes. Aukioloajatkin on aika passelit jos joutuu joskus käydä vetäsemässä aamutreenejäkin. Ainut etten käydä tsekkaamassa sitä ennen ku maksoin 2kk ja se olikin vähän pienempi ku luulin eikä siellä ole kuin yksi kyykkyräkki, ei kunnollista jalkaprässiä, hack-kyykkyä eikä maaten reisikoukistusta. NOOOO!!! Iski pieni vitutus ku pääsin sinne, mutta onneksi näin lauantaina ei ollut ruuhkaa ja sain treenit vedettyä. Mietin vaan että mihinköhän aikaan päivästä paras käydä ettei oo ruuhkaa. Ja pitäs varmaan opetella kysymään espanjaks kaikki "monta sarjaa, voinko tehä välissä yms" -jutut :D Kelpotreenin sain tehtyä, mutta soveltamalla mentiin. Ongelmia saattaa myös aiheuttaa noi lukuisat uuden ohjelman tuplat ja triplat...



Täydellistä. Treenin jälkeinen sapuska ja gymlog ;)

-Metukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti