tiistaina, syyskuuta 17, 2013

NFE 2014

Body-lehden facesta luettua: 2014 Nordic Fitness Expo pidetään 11.-12. LOKAKUUTA!

Anteeksi kielenkäyttöni mutta hei SAATANA!!!! Tää meinaa sitä, että kyseinen taoahtuma järjestetään 6 viikkoa normaalia myöhempään ja MULLA ON JO SILLON ALKANU KOULU ENGLANNISSA!!!

Mulla hakkaa sydän jotain miljoonaa :D Miten tää voi mennä näin just sillon ku mun pitäs nousta lavalle :D Tai sit ehkä mä vaan lintsaan viikon ja sanon et soronoo meitti on kilpailuissa. Sehän on vissiin vielä se viimeistelyviikko (tosin kyllähän noi ulkomaankin kilpailijat lentää just ennen kisoja) joten ei olis kiva lennellä sillon ja kuka mua maalaa yms ku ei siellä kukaan ymmärrä mitään. :D Onhan tässä toki toooodella pitkä aika vielä siihen eikä sitä tiiä mitä tässä vielä ehtii tapahtumaan, mutta silti ärsyttää.


Perus hissipeilikuva ahahaha no ei mul oo muitakaa hei! :D


Mulla loppu herat ni oli pakko turvatua puddeen, ei ehkä mitään herkkua kun sen sekottaa shakerissa veteen = klimppimössöä.


Mavereeeeeniä. Mä haluisin kovasti alkaa reenata maksimivoimaa tässä ja kyykyissä. Ei mistään erityisestä syystä vaan just siks kun mä voin ja olishan se nyt huippua voida sanoa olevansa vahva (ainakin omasta mielestä hohoh;). Yritin eilen tutkia jotain 5/3/1 ohjelmaa mutten oikein kunnolla käsittäny. Tai piti laskee jotain maksimeja ja joka 4 viikko kevyt. Noh emmää tiijä. Mulla on kyllä ohjelma ihan suunniteltu, joka tukee mun tän hetken tavoitteita kyllä mä vielä ehdin. :)

Tänään tuli muuten the awkward moment when you're a girl and u got bigger thighs than most guys at the gym xD wohoo! Nojoo, se ei vielä kerro siitä että mulla oli tarpeeks lihaa reisissä vaan siitä että espanjalaiset miehet on laihoja, ja naisetki. Kaikki vaan juoksee hulluna ja cardio-laitteet aina varattu vaikka niitä on varmasti lähemmän 30 kpl.... Ehkä mäkin joskus sytyn juoksemiseen.

Olin innoissani tosta tuoremehun lipittämisestä treenin aikana. Appelsiinimehu on hyvvee mutta kun sitä on niiiiiiin paljon + aminohapot vaikka vettäkin on puolilitraa niin siitä jää ällö limakerros suuhun. :D Omppumehua ei löytynyt tuoremehuna yhyy.

Mulla onkin sitten enää tj3 kun tuun käymään kotona. Lauantaina juhlitaan mun synttäreitä keilailun ja ehkäpä myös klubbailun merkeissä (2 viikkoa etuajassa) ja sunnuntaina Kiilaan brunssille. :) Samana iltana lähdetään sit äipän kanssa takas tänne ja otetaan kolme laukkua messiin, mä tartten vaatteita!!!

-Mertsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti