torstaina, syyskuuta 19, 2013

Kyllä nyt ketuttaa

Mulla on joku ihan jäätävä yleisveetutus ollut päällänsä ollut kohta 2 päivää, alkoi tosta NFE siirtymisestä ja jatkuu tähän päivään. Nukuin pommiin enkä päässyt tunnille ja sitä oon tässä surrut nyt monen monta tuntia. Jatkoin sit unia ja heräsin vasta joskus 12 ja hieno päivä enkä oo päässyt ulos koko päivänä kun teknologia aiheuttaa mulle päänvaivaa ja harmaita hiuksia ennenaikaisesti. Outlook officen shit edition 365 on täyttä sanonko mitä ei toimi muualla kyseinen appsi kun ipadissa mutta ehei se voi toimia puhelimessa eikä koneella. Tartten 3 sähköposti-accounttia kaikkii laitteisiin yhtäaikaisesti. :D Hirvee duuni kirjautua nettisivujen kautta. Miettikää jos ei olis mitään appseja ja meillä olis vielä halkopuhelimet niin ei olis mulla näitäkään ongelmia. FIRST WORLD PROBLEMS!!!:D Voidaanko kelata takaisin aikaan jolloin kaikilla oli Chuck Norris -puhelimet, jotka eivät hajonneet vaikka ne heitettiin seinään, siinä tuli korkeintaan vain seinään reikä.  Just naurettiin sitä kuinka tänä päivänä jopa ekaluokkalaisilla on iphonet ja kuinka meillä oli vaan samanikäsenä tamagotchit. xD Oli se elämä heleppoo.

nii just.

Sit eilen salilla. EIIII TSIISSÖS!! Mulle tultiin sanomaan ettei hei et sä saa tuoda salille kassia mukana. Siis...MITÄ? Millä salilla ei saa olla treenikassi mukana treenatessa?? Meni vähän kieli solmuun, mutta sain sanotuksi, että mulla on kyllä ollu tämä kassi joka päivä messissä, ja että mulla on liikaa tavaraa kannettavaks käsissä. En siis normaalisti treenaa aamulla eikä ne illan työntekijät oo KUKAAN tullu sanoo mitään tollasta. Helvetti mä meen ens kerralla kysymään että millähän mä meinaan raahata mukana juomapullon, treenivyön, grippsit, rannetuet, pyyhkeen, hiuspannan, avaimen ja mahdollisesti vielä hupparin ilman kassia ??? Mitä väliä sillä on onko mulla ne kassissa vai käsissä. Pitää varmaan ottaa ens kerralla myös erikseen muovipussi ja tunkee ne sit siellä siihen. IHAN OIKEASTI HEI!!

Toinen oli se, että tolla salilla on 5 rolleria. Ne joka hemmetin ilta viedään semmseen huoneeseen, johon ei saa asikkaat mennä, joka on AUKI ja ne on oven vieressä. Olin menossa sisälle nappaamaan sen nopeasti (niinkun teen aina) ja heti yks työntekijä juoksee et hei mitä tarviit. ÖÖÖ Onko pakko tunkee ne kamat sinne jos sinne ei saa mennä. Miksi asiat pitää tehä niin vaikeeksi mua nyt ottaa nuppiin ihan huolella. Pitääks mun kärsiä oikeesti VUOSI täällä. Mä lähen kyllä nyt ettimään toista salia, ei vaan kauheesti oo vaihtoehtoja. Hommaa vaikeuttaa vielä entisestään se, että on aika vaikee pitää kunnolla puoliaan espanjaks. :D Vatutuskäyrä on aikalailla huipussaan, onneks pääsen kotiin viikonlopuksi jospa se auttais. Ja onneks Aurora (samasta yliopistosta) tulee tänne ens viikolla.

Hienoa avautumista mutta ei aina voi olla hyvä päivä. Sit iloisempiin aiheisiin. Lisäsin nyt yhden täbin tohon ylös, elikkä sinne oon nyt yrittänyt koota ruokaohjeita, joita oon jakanut blogiin. Löytyvät helpommin (myös minä hah) kun ovat yhdessä paikassa. :)

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti