sunnuntaina, heinäkuuta 07, 2013

Sekoiluviikko

On kyllä sellanen sekoiluviikko alla että huh huh. Joku päivä tällä/viime viikolla menin salille pitkästä aikaa pyörällä ja kun olin lähdössä kotiin, meinasin lähteä ajeleen autotielle kuin olisin autolla liikenteessä kunnes viime hetkellä muistin että hitto, mulla on pyörä alla ja käännyin pyörätielle. Ke unohdin selkätreenin jälkeen treenata hauikset. Muuten koko viikon treenit menneet ihan hyvin, paitsi että aikaa on kulunu 1,5-2h. Oon vaan haahuillu ja tauot on venähtäneet WAYYY too much. PAKKO hommata uusi sykemittari eihän tästä tuu yhtään mitään. Torstaina tuli käytyä golf-tunnilla ja siihen perään pelattiin etu9 faijan kanssa. Aivan jäätävän kuuma ja vaikka vetelin ihan reilusti nestettä siinä parin tunnin aikana + prodejuoma just ennen niin loppua kohden alko vatsaan sattumaan ja kotona oli ihan kauhee olo. Ihan sellanen kuumeinen fiilis ja vetäsinkin 3h päikkärit. Eka kelasin, että johtuu uudesta ruokavaliosta mut eihän se ole mahdollista, koska vaikka olikin lepopäivä ja vikakin hiilarinlähde lähti menee, niin eihän mun kroppa sitä tiennyt ettei se saakaan toisella ruoalla enää riisiä/pastaa. :D Luulenpa, että sain auringonpistoksen (ei hattua). Vaik ei olis saanut, niin vetelin himassa vähän kuivaa ruisleipää/näkkäriä ja sit purkin raejuustoo ja unille. Säädöksi meni, muttei pahasti. Oon myös unohtanut jokusen kerran syödä laturibanaanin kun se ei oo kuulunut tähän saakka dieettiohjeisiin.


Latsit niin läjässä treenissä ettei niitä pystyny ees levittää kunnolla. Vähän on toispuoleinen takapose :D

Lisäsekoilua aiheutti pisteidenlasku golffatessa. Useasti menee laskut sekasin, mutta väylän jälkeen pystyn laskemaan lyönnit, mut nyt ei niinku mitään käryä millään väylällä. Oon muutenkin alkanu muitakin juttuja unohtelee kuten mielestäni jätin aurinkolasit yks päivä auton katolle ku niitä ei löytyny ja unohdan aina mihin tunkeen mun pyöränavaimen ja noh, kaikki muutkin tavarat. Eikä mun dieetti edes oo vielä niin paha, koska hiilarit on pyörineet siinä 100g/päivä. Nyt uusilla ohjeilla treenipäivinä kalorit reilu 2100 ja hiilarit 150 ja ei-treenipäivinä kalorit about 1600 ja hiilari 75. Viisi treeniä ja kaksi lepopäivää viikossa, joskin on sit lisäksi aerobisia ja golffia yms. :)


Dieettiherkkuja arkeen. Sisäfilepiffiä! Mun uusi herkku on muuten parsakaali ja siihen päälle spray-balsamicoa ja vähän suolaa ja kookosöljyä. SLURPS!

Mä niin VIHAAN himassa mätänemistä. Ja lepopäivät on kauheimpia, kun välillä ei tuu tehtyä mitään järkevää koko päivänä ja sit vaan homehdun sohvalla kattoen netistä laatusarjoja kuten Snookie & JWOWW, The Valleys ja Geordie Shore. Oon suomeen saapumisesta lähtien melkeinpä joka päivä nähny jotain kaveria ja sit kun en oo sopinut mitään niin siihen kun lisää salivapaan niin sekoaminen on taattu. Oon vaan mutsille kitissy kuinka ei oo tekemistä niinku sillon pienenä hahaha. Tai olishan täällä himassa tekemistä vaikka muille jakaa....

Tänään taas tylsä päivä, niin tulikin lähdettyä rannalle. Oittaalle yritettiin, mut siellä oli ainaki satakuussataa ihmistä ja autoa eikä mihinkään mahtunut joten jatkettiin matkaa myllylammen rannalle. Ihan nice, ainut ettei se nyt mikää hiekkaranta oo vaan metsää. Pari käpyä persiissä ei varmaan kauheesti haittaa ;)


Aloin selittää mun kaverille tänää jotain tästä fitness-hommelista, niinku miksi oon välidieetillä yms ja sitten mä sanoinkin jossain vaiheessa, ettei oo mun asia mitä joku muu syö tai on syömättä tai juo tai on juomatta. Mä elän miten mä elän eikä oo mun asia puuttua muiden ruokiin, eikä näin ollen musta oo muiden asia puuttua mun. Niin hän sitten sanoi, että alussa kun mä aloitin tän vuosi sitten, niin kuulma tuli sellainen fiilis, että mä syyllistin ja olin silleen, että joo millon alotat laihduttaa. Öh, viime kesänä mun ruokailut ja juomiset meni ihan vaturalleen vaikka aina mukamas noudatin mun ruokavalioo. Pääpiirteittäin joo mutten tosissaan. Mulla ei oo missään vaiheessa ainakaan ollut tarkoituksena moralisoida ketään tai puuttua mihinkään. Mutta toki sanavalinnoilla voi vaikuttaa paljon ja oonkin varmaan sanonut ääneen, etten syö koska se on epäterveellistä. Se on ihan totuus, muttei tarkoitus soimata muita. Tuntuu, että ainoat syyt syömättömyyteen saa olla ettei tykkää tai että söin jo liikaa. Ei saa sano en halua. Mä oon aina kaikille sanonukin, että kyllä mäkin herkuttelen ja oonkin maininnut jotain ruokia mitä tekee mieli. Eli en tosissaan syyllistä tai ole olevinaan muita parempi. Mä oon välidieetillä vain koska olis kiva vähän kiristellä ennen pitkää offia enkä halua lihoa enää entisestään. Sitäkään ei voi sanoa toiselle ihmiselle ääneen ilman, että joku luulee että mä pidän niitä lihavina. Ehkä in a nutshell... mua ei kiinnosta miltä kukakin näyttää. Omaa kroppaa kohtaan varmasti jokainen ihminen on kriittisempi ku muiden.

Eilen tuli käytyä istuskelemassa terdellä kahvilla kunnes alko sataa ku esterin arsesta. Oli tosi kesäinen fiilis siellä varjon alla istuskellessa :D Siitä jatkettiin kaupan kautta ostaa mulle iltapalajutskat ja sitten Kokomoon. En ollu koskaan ollu siellä hirmu kiva paikka. Ja ahhhh, siellä jos jossain teki niiiiiin mieli niitä ihania kalliita tuoreista raaka-aineista tehtyjä drinkkejä. Härregyyd Shakerskin jää kakkoseks. Tyydyin vetämään stoben kokis laittia.
Eipä tässä muuta. Ens viikolla tiedossa golffia, mansikanpoimintaa luomutilalta, mustikanpoimintaa, mökkeilyä ja ehkä megazonea. Eli kaikkee jännää :) Sekä huomenna tietenkin Suurin Pudottaja finaali haha! :D


-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti