sunnuntaina, elokuuta 04, 2013

LaattaPiste

Eilen oli taas perus suht tylsä lauantai, joten taas poikkoiltiin pitkin Espoota ja Helsinkiä. Eka Matinkylän rantaan, mut siellä tuuli vähän liikaa. Siitä ajelee ja ihmettelee lukaaleja Westendiin ja johonki minirannalle länärin varteen :)





Siitä sitten käymään kaverilla Larussa, ja mun entinen hoitolapsi Ronsku ihan just 5v teki mulle rannekorun. Voi elämä kuin liikkis<3 Ja kaikki ne lapsukaiset on ihania oi kun olikin ikävä.


Päätettiin lähtee pitämään leipomis- ja peli-iltaa. Mä vein scrabblen, mutta junior aliaksessa olin sysipaska :D Mulla on nykyään muutenkin kauhee ongelma välillä saada sanotuks mitä haluan, sanat on päässä mutta joudun kauan mietttimään niitä :D En tiiä sitten johtuuko siitä ku tässä sekottaa montaa eri kieltä yhtäaikaa. Espanjankurssillakin ku kysyn jotain sanaa, tulee se yleensä ekana enkuks suusta ulos miettimättä, koska oon tottunut niin tekemään Essexissäkin. Ja sit aina kun pitääkin kysyä se suomeksi, niin joutuu hakemaan hetken aikaa. Tai vaikka espanjankielessähän on paljon samantyyppisiä sanoja enkuks, niin niiden merkityksen mä tiedän automaattisesti. Mutta suomentaminen saattaa kestää aikaa. On se elämä vaikeeta. :D

Tänään kävin päivällä Lohjalla ihmettelee mökkielämää ja maistamassa muikkuja. Ja jäi sitten biitsifutis väliin. Ens vuonna sitten :D



Äsken oli sitten se meidän kauan odotettu iltabrunssi. Ja olo on ihan mahtava....!!! not. Maailman oksettavin. En enää ikinä syö tälleen. Huomenna parsakaali on kyllä taas paras kaveri.




Brunssimenu:
Muikkuja, fetasalaattia, rockyroadia, marianne-juustokakkua, karjalanpiirakoita ja munavoita, hedelmiä, karkkia ja croissantteja

Maha on ku jalkapallo ja tuntuu siltä, että se ratkeaa liitoksistaan ja vois käydä purjoomassa että olo helpottuis. Söin paljon, mutten mun mielestä nyt mitään ihan järjetöntä määrää. Noh, toki vatsa ei oo tottunut tämmöseen määrään hiilaria ja rasvaa kerralla. Muistan sitten synttäreillä, etten todellakaan keskity ruokapuoleen ollenkaan. Tämmöstä fiilistä ei halua kukaan koskaan. Meitä oli ruokailun jälkeen kaksi makaamassa lattialla ja yksi sohvalla. Noh, huomenna pitäs jalkapuntin sujua helevetin hyvin! :D Löysin tämmöisen netistä, tää kuvaa mun cheat mealia täydellisesti haha oi kunpa se olisikin jäänyt vain binge cheattiin:

Normal Cheat: Eating to satisfaction. Not stuffed. Not hungry.
Stuffed Cheat: Belt loosening. Shouldn’t eat anymore. Not really discomforting though. Almost euphoric feeling. No regrets.
Binging Cheat: Eating even though you are full. Mild discomfort. Regrettable. “I shouldn’t have ate that last slice of pizza."
Gorging Cheat: When binging goes wild. Being sick to the stomach. Self loathing to follow. “I want to throw up to relieve the pressure in my stomach.”



Ens viikolla lähtee taas uus treenikierto käyntiin eli kovat 4 viikkoa. Tai noh, maanantaina toivottavasti pamahtaa uudet treeniohjeeet meiliin saas nähdä mihin rääkkiin mä joudun. Tehoja oli kuulemma tiedossa lisää ;) Joka tapauksessa ti ja to on Jarin kanssa sovittu treenit. Cant wait! Kyllä uusi treeniohjelma mulle ainakin tuo ihan hullusti lisämotivaatioo jumppailla täysiä eikä malttais olla pois salilta ollenkaan.

Tein muuten porukoille chili-tonnikalalasagnee ja oli kuulemma parasta ikinä. Mä en oo eläessäni koskaan juuri tykännyt lasagnesta, mutten oo kyllä itekään koskaan syöny parempaa. Tämä ei oo mun dieettiin sopiva ruoka, mutta ihan vinkkinä kannattaa kokeilla! Tosi helppo lasagne -ohjetta soveltaen tein tämän version.

4 hengelle

1 sipuli
1 prk chili-tonnikala
2 prk tonnikala vedessä
1 chili-tomaattimurska
0,5 pkt koskenlaskija (musta?)
1 prk kolmen juuston ruokakerma
mausteita basilikaa, suolaa, mustapippuria, chiliä yms
lasagnelevyjä

Makrotkaan ei oo mun mielestä pahat edes bodariruoaksi ;) p40 hh40 r30. Mulla päivällisen makrot on about noi treenipäivinä, mutten halua alkaa soveltamaan. Syön sit joskus :D

Huomenna siis taas espanjankurssia sekä illalla vielä täytellään venäjän viisumihakemukset. Jeejee Pietariin muutaman viikon päästä! En ollukaan käyny sitten 2005 :) Nyt kyllä niin kaamee väsy, että untenmaille se on mentävä!

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti