sunnuntaina, elokuuta 25, 2013

12 viikkoa dieettiä täynnä.

Whoop whoop enää viikko Lahden SM-kisoihin.

Täällä kotona vaan jatkuu tyhjennysprokkis, joka tuntuu olevan neverending. Kohta veivaamaan olkkareita ja ojentajia, siivousta edelleen, ehkäpä matonpesua sekä shoppailua bauhaussissa. Myöskin pakkailua, sillä huomenna aamulla starttaa juna kohti Pietaria aamu 6 jälkeen. Jes!

Eilen kävin 90min hierojalla, koska selkä oireili edelleen eikä ollut ees liian pitkä aika. Tää hieroja sattui tekemään ilmeisesti myös osteopatiahommia ja se naksauttikin mun koko rangan ylhäältä alas, koska kipeimmät kohdat oli just rangassa. Ohhoh mikä rutina. Tänään ei saa revitellä salilla, mutten ajatellutkaan kun kerran yläkroppatreeniä tiedossa. Mutta loistavaa palvelua espoon urheiluhierontakeskuksessa. :)

Samalla tässä tuli 12 dieettiviikko täyteen. Eikä tehnyt tiukkaakaan, kisadieetti on sit tulevaisuudessa ainakin tuplat. Tänä vklp on kyllä ruokailut menneet vähän pipariksi, koska oon soveltanut omasta mielestä hieman liikaakin (haluan noudattaa ohjeita just eikä melkeen) ja oon alkanut miettimään liikaa jotain hiilareiden määriä ruoassa. Lupa on siis korvata ruoka prodepatukalla, jossa hiilaria reilu 10g, mutta eihän mun lounaassa ole hiilaria juuri yhtään, tosin en muutenkaan halua korvailla patukoilla oikeeta ruokaa jos ei oo pakko. Niin tulee joku ihme morkkis tosta. Voi ny jumalauta tää on vaan välidieetti äly hoi älä jätä. Samoin leseet on unohtuneet kokonaan ku en vaan oo muistanu ostaa.


Salilleee pyörällä hieman on valkonen naama. Se asia toivottavasti korjaantuu tässä parin viikon päästä kun pääsen Madridiin +30 astetta. HUÄÄÄ mä oon jo ollut ihan iloinen, että saa vetää syysvaatteita niskaan. Muistakaahan käyttää kypärää! ;) Näyttää hirveelle, mutta jos sillä voi henkensä pelastaa niin miksipä ei!!


Unirytmi on tosissaan heittänyt häränpyllyä, tänäänkin söin aamupalan vasta 11.30 ja pitäs muka päästä nukkumaan ihmistenaikoihin kun herätys joskus 4.30. FUUUUUU! Parantamisen varaa löytyy ja paljon. Ei mulla nyt muuta, mo.

-Merkkari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti