sunnuntaina, elokuuta 11, 2013

Keksi joku otsikko

Jepjep, postauksessa taas kaikenlaista, niin en keksinyt mitään järkevää otsikkoa. :D Viikkokuulumisia siis. Tiistaina tehtiin Jarin kanssa mavetreeniä. Kyllä se 90kg menee ihan nätisti 3 kertaa lattiasta vikana sarjana, nyt kun oon oppinut oikean tekniikan siihen ensimmäiseen nostoon, joka on se pahin. Itsevarmasti vaan niin kyllä se nousee. Jari sano, että kunhan mulla se 100kg nousee ni se pitää nähdä. Selvä, pitää siis joulukuulle varailla treenejä. ;) Ei tässä kauheesti dieetillä kyllä varmaan voimat lisäänny.


10 viikkoa siinä meni, että kana ja parsa -kombo ei nappaa. Kukkakaali raakana tosin on jees, keitettynä hyi yök! Jos kalaa saisi syödä 14 kertaa viikossa, niin sen tekisin. Pelottaa jo ens vuos, tykkäänköhän mistään kun mun mielestä briteissäkin lihat maistuu suoraansanottuna pskalle. :D Se on pakko alkaa varmaan vääntämään kukkakaalista muussia tai "pizzapohjia". Jepjep.

Tostaina oli toinen pt-treeni Jarin kanssa ja oli kyllä ihan huipputreeni. Tänään jalat kipuilee. Enkä joutunu kyykkäämään :D Oli näköjää taas kaunis kesäkeli ulkona kun jopa Kampin motivuksessa kuulu vaan laitteiden hiljainen nitkutus. :D Ja Jarin huudot ja mun äänekäs hengittäminen xD Eniwei, mulle uutena liikkeenä sumoveto, taitaa jäädä jatkossakin. Tosi kovasti sai tehdä reisillä ja persiillä duunia. 65kg meni vika sarja, mutta tää olikin vasta kokeilua. Näköjään vetoliikkeet on lemppareita.

Sumoveto 4 x 8-10
Jalkaprässi leveä 4 x 15-20
Superina sjmv + reisikoukistus istuen 3-4 x 10
Askelkyykkykävely pitkä askel tanko niskassa 3 x 10/jalka


Dat feel when it's like 28degrees outside and you're trying to drink hot coffee on a bus with no acon just before a crazy leg workout with a pt. Fucking hell. Soijaa pukkaa...vähä.

Valitin ennen prässiä, kuinka mulla tuntuu niin etu- kun takareisipäivinäkin prässi menevän perseelle suoraan, oli jalkojen asento mikä tahansa. Noh, nytpä kävi niin, että prässi meni melkein kokonaisuudessaan nivusiin/etureisiin. Jumalauta! :D Opin myös tekemään sjmv sillä tavalla oikein, että se tuntuu oikeassa paikassa ja että oikeat lihakset tekee työtä. Ongelmani oli aiemmin se, että mulle on sanottu, että venytys pitää tuntua takareidessä. Mä en sitä tunne ellen mene lattiaan saakka kun liikkuvuutta on sen verran. Sittenpä selkä tekee snadisti enemmän töitä eikä takareisi/berberi. Nyt pidin jalat hieman koukussa ja päästin tangon vain hieman polven alapuolelle = nappisuoritus.

Käytiin laittamassa alkuviikosta Pietarin reissun viisumihakemukset. Yritettiin hakea suoraan konsulaatista (puolet halvempi), mutta huomasin sit ma illalla etteihän meillä ees oo kaikkia liitteitä ja menee todella vaikeaksi ja kun eihän tässä nyt kauheesti ole aikaa. Joten haettiin lähialuematkoilta. Hyvä palvelu ja helppoa ku heinän teko. :) JEEE! Ja ostinpas myös junaliput. Pari viikkoa ja sitten ihmettelee menoa tuonne itänaapurin puolelle. :)





Torstaina 8.8 oli sellainen tapahtuma kun "illallinen helsingin taivaan alla" ja kaveri oli järkänny hienon illallisen. Me syötiin Larussa yhdellä mattolaiturilla. Pari pöytää hienosti katettu ja merkkinä piti olla valkoinen pöytäliina ja meitä oli 13 tyyppiä. Ihanannäköisiä ja -tuoksuisia ruokia. Focacciaa, vartaita, 3 juuston salaattia, tomaattivuohenjuustokeittoa sekä jälkkäriksi jäätelöä ja marjoja. Mulle pepsi maxia. Nyt viimeistään huomasin, että mun suhtautuminen ruokaan on muuttunu ihan täysin. Sillon kun "saan" vedellä vapaasti niin sen myös teen, mutta kun on dieetti niin se vaan rullaa tavallaan omalla painollaa. Ei mua haittaa jos en voi syödä samoja ruokia kun muut tai juoda viiniä. Kyllä mä vielä ehdin ;) Tosi jännä muuten ku istuin siinä pöydän päässä ni heitin jonkun läpän, josta kävi ilmi etten mä syö (en muista mikä) ja sit alko se kysely et mitäh etkö sä syö wot..? :D Tajusin heti sen sanottuani, että hitto. En meinaa tykkää yhtään mainostaa uusille tyypeille, että oon dieetillä yms fitnesshommeleita. Siis vastaan mielelläni kysymyksiin, mutten tykkää jos mun ruoat tai syömättömyys kerää huomiota haha. :D Jotenkin tulee vaivaantunut olo hah.

Perjantaina käytiin Flowssa. Sää nyt oli vähän mitä oli, mut ei se menoa haitannu. Alicia Keysia mentiin tsiigailee, en oikein muutenkaan tunnistanu montaakaan artistia. :D Moderat oli ihan jees!



Kanat, pähkinät ja kukkakaalit mukana.





Käytiin leikkimässä teinejä ja kokeilemassa (ja ottamassa kuvia) Carreran IHANIA arskalaseja. Jos mulla olis ollu kortti mukana olisin todellakin ostanut. Olen aurinkolasihullu ja niitä löytyykin kotoa varmaan 5 sekä pilipaliblehoja muutamat. Mut nehän on vähän sellasia accessorieseja eli kaikkiin tyyleihin ainakin yhdet, ei vaan voi olla liikaa ;) MUTTA apua miten mun naama näyttää noin vitivalkoselta??? Tais johtua suoraan ylhäältä tulevista hiton kirkkaista valoista = vihaan. Joku mimmi otti meistä kuvan takaa? :D



<3

Eilen sitten taas grillailua kaverin luona Matarissa. Perusminä, pelkkiä ruokakuvia :D


Suomi-pihvi.


Arvausleikki: mitkä ruoat on mun. :D Venähti taas eilinen kun jäin sinne kaverille 1.30 saakka kun ei maltettu lopettaa Satuhäiden kattomista, oli niin jäätävännäköstä meininkiä. :D Ens viikolla mä toivottavasti saan käsiini uudet treeniohjeet. Jipii.

Mukavaa viikon alkua!

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti