lauantaina, kesäkuuta 22, 2013

Laiskiainen

Nyt on kyllä laiskottanut ihan huolella. Laskeskelin väärin tän viikon aerobiset ja tänään en päässyt ees ylös sängystä. Kyllä se vaan niin on, ettei noi aerot oo mun lemppareita vaikka voissa paistais ja se tuleekin varmasti olemaan se suurin kynnys kisadieetillä. Aurinko tietenkin auttaa asiaa, mutta se herääminen ja vaatteiden pukeminen vaan on niin kamalan hankalaa. Tekis niin kovasti mieli mennä johonki vaikka BodyAttackiin tänään, muttei mun salilla oo mitään tunteja (eikä muutenkaan jussina). Tämän päivän ojentaja-hauis-treenin jätän suosiolla huomiselle ja siihen päälle aerobista. Ens viikko taitaakin olla palautumisviikko, koska nyt kun en oo juuri kalenteria kattellut niin en oo myöskään muistanut kattoa miten tää treenikierto oikein menee. Oon siis vahingossa tehnyt kaikki viikot täysiä ja unohtanu palautumiset. Eli ens viikolle vähän enemmän aeroobista ku tällä viikolla tuli vain yksi + 2 kertaa golf ja vähemmän punttia pumppityyliin.


Eilen olin kaverilla kattelemassa juhannus-meininkejä. Ajattelin, että olisin voinu olla siellä myöhempäänkin, mutta taas jo klo 23.00 alkoi väsyttää. Ja nyt huomasin ekaa kertaa, ettei se selvinpäin hengailukaan enää oo niin "kivaa". En tarkoita tällä sitä, että haluisin juoda vaan että ennen musta oli tosi kivaa lähtee autolla liikenteeseen ja olla vaikka kuskina ja näin ollen välttää se seuraavan päivän darra. Nyt en enää oikein jaksa sitäkään. Oli kiva käydä ku näki kavereita ja silleen, mutta myöhempään ei olis pystyny.


Tänään siis vaan otan chillisti. Huomenna aamulla ensimmäistä kertaa "isolle kentälle" golffaamaan eli 9 reikää olis tarkoitus pelata. En osaa lyödä draiverilla tms, joten voi olla että hetki menee pelatessa. :D Etu9 vaan, en mää koko kentällistä jaksa. Sitten päälle se puntti + aero ja illalla ulos. Saa nähdä miten sitä jaksaa. Asiasta seinään oon muuten TODELLA ihmeissäni miten mulle ei tullu mitään lihaskipuja keskiviikon jalkapuntista vaikka Mikko-pt kyllä piiskas KAIKKI mehut ulos. Särkkiksessä ylämäkien kiipeeminen oli vähän vaikeeta, mutta seuraavana päivänä ei tuntunut missään muualla ku vähän lonkkia kolotti. Miten voi olla palautuminen näin nopeeta? Toki lihaskipu ei ole hyvän treenin mittari, mutta kun otetaan huomioon, ettei tehty normaalilla ohjelmalla, niin pitäs olla ees jonkunnäköistä kireyttä lihaksissa mutta ei. Haluun keksiä mitä tein erilailla. En äkkiseltään keksinyt muuta erilaista, ku se, että mun reidet hierottiin auki viime sunnuntaina ja oon nyt käyttänyt aina palkkarissa 5g Fastin glutamiinia.

Pitää varmaan jatkaa noilla ja hierotuttaa treenattavat lihakset auki paria päivää ENNEN pt-treeniä eikä sen jälkeen.

Alkaakohan tässä viimein dieetti vaikuttamaan päähän tai jotain? Vasta 3 viikkoa takana ja mä pidän tosi paljon edelleen mun dieettiruoista, mutta tänä aamuna löysin itteni hipelöimästä ruisleipäpussia. :D Ei niinku mitään hajua miksi, ei ollu aikomustakaan syödä sitä. :D Eipä mulla muuta.

-Merirosvo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti