keskiviikkona, kesäkuuta 05, 2013

hitsin pimpulat

Aina tässä käy näin, että huomaan päivää ennen lentoo ettei kaikki kamat mahdu mukaan. Mukava fiilis ihmiselle, joka vihaa heittää mitään roskiin jos ei oo pakko. Aika hövelisti on tässä saanu nakkailla mausteita, ruokaa, hiusten/ihonhoitotuotteita mäkeen. Ei voi midistä. Kun ei mahdu, niin ei mahdu. Edelleenkin jäi hommia huomiselle, mutta ehdin mä sentään 3 matkalaukkua pakata ja viedä varastoon ja käydä kynsihuollossa.


Mustaa glitterii. Olisin halunnu ehkä hieman syvemmän "kaaren" noihin, mtta ihan jees kumminkin. Yleensä mulla pinkkiä ja muita tyttövärejä kynsissä, joten ihan hyvää vaihtelua. :)

Salille en selvinnyt. Alko niin jäätävä ramasu klo20, että menin päikkäreille, jotka jatkuikin 22.30 saakka. Hups. Noh, olin alunperinkin suunnitellut, ettei tänään tarttis mennä teenaamaan ku tiesin, että väsy painaa. Treenit jää siis pe, la, su. Tässä on muuten dieettiä takana sen 3 päivää ja heti tuntuu, että kaikki ylimääränen pöhötys on lähteny sekä että lihaserottuvuus olis parantunu? Kai ne oli sittten niitä kuuluisia nesteitä. Nii ja söinhän mä vklp ylimärästä hiilaria. Painoa mä en oo tarkkaillu aikoihin kun peili ja vaatteet kertoo aika paljon. No stress. :) Ja näin tätä kirjoittaessa muistin että ei persikka sentään ku olin unohtanut että omistan vaa'an. Joka unohtui pakata niihin Englantiin jääviin laatikoihin. Sviddu. Juurikin näin, en halua luopua mistään tarpeellisesta! Huomisesta tulee piiiiitkä päivä. Mutta ruoat pakattu ja mä oon valmis (ja muut kamat pitkin lattioita). Manneleiriläinen lähtee kotia kohti ison käsi/läppärilaukun, repun, lentolaukun, matkalaukun sekä ison urheilukassin kanssa.


-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti