perjantaina, joulukuuta 05, 2014

#5: Parin vuoden muutos

Tänään #5 luukun takaa paljastuu meitsin muutamien viimevuosien muutos. Vielä ehtii, sillä täällä Englannissa ei vielä ole Suomen itsenäisyyspäivä. ;) Kuvia oli ihan hauskaa käydä läpi tätä postausta tehdessä. Mun taustasta voi lukea täältä sekä tuosta Who Am I -välilehdestä. Kauheasti multa ei löydy vanhoja kuvia, mutta jotain löytyy joten täältä pesee. Kiloista en oikein tiedä, mutta heittelen jotain suuntaa antavaa. Olen 170cm pitkä. :)

2005 Malta. Aika perusmuija.

2006 (58kg)

2006 graduation

2006

2006

2006

Näiden kuvien aikaan (keväällä) kävin Body Pumpissa ku hullu sen 4-7 kertaa viikossa (kyllä, todella viisasta) sekä jollain muilla jumppatunneilla + salilla. Mulla oli saliohjelma, mutta en muistaakseni koskaan treenannut tosissaan ja jalkoja en treenannut ikinä salin puolella hahaaa (olin selkeesti RHP). Olin kyllä mielestäni aika hoikka näin jälkikäteen, mutta en mä silloin tietenkään nähnyt itseäni tuon kokoisena. Nohoo, toisaalta olinhan mä luihu dieetilläkin, joten enää noi kuvat ei niin "järkytä"


Bile-Metu elementissään vuonna 2007. lol.

2008 Ayia Napa (61-63kg)

Mä oon ton alimman kuvan ehkä tänne laittanut joskus aikaisemminkin. Mutta siis tossa kohtaa oli painoa tullut ehkä pari kiloa bilettämisen takia, ei oo siis mitään kovin suurta eroa 2006-2008. Tona aikana kävin normaalisti enemmän jumpissa kuin salilla useamman kerran viikossa ja taisin mä silloin käydä potkunyrkkeilyssäkin. Salitreeni oli lähinnä jotain ihme heilumista.

Napa 2009 (Jotain 69-73kg väliltä)

Napassa tuli käytyä yhteensä 4 kertaa parin viikon biletysreissuilla. En ymmärrä miten mun kroppa on kestänyt sellaista kun nykyään se 3 kertaa vuodessa on ihan riittävä määrä. xD

2009.

2010. YÖK MIT KUVIA!!! :D siideripissis (74 kg)

Tämä on otettu sadun valmennuksen aikaan eli 2012-2013. Aikamoinen bulkkikunto xD

Sikaniska. (73 kg)


Wannabe belfie? Ei noihin aikoihin edes ollu sellasia sanoja olemasa xD


 Ekat posetreenit. Tossa kohtaa olin treenannut tavoitteellisesti noin vuoden. Tästä ollaan lähdetty 2013 maaliskuu. Kuka olisi uskonut, että tosta saadaan jonkinlainen paketti kasaan kisoihin. Huomaa vanha Mayor's jolloin piti kipitellä kengillä keskellä salia. (72kg)


Indonesia kevät 2013. Missä noi tissit on ? Hahha.

Kesä 2013 (69kg)

 Kesä 2013 (69kg)

Kuvia kesältä 2013, jolloin pidettiin about 13 viikon välidieetti. Kiloja lähti 3-4 mutta senttejä varmasti sitäkin enemmän. Kuvia on paaaljon enemmänkin, mutten nyt jaksa niitä tähän laitella. Kun tuo on otettu, en olisi voinut kuvitellakaan laittavani sitä tänne. Nyt? Ihan sama. Muistan ajatelleeni, että oon ihan onnellinen tuonkin kokoisena (ilme kyllä kertoo ihan jotain muuta haha) vaikka kropassa onkin ylimääräistä. Ehkä suurin harmitus olikin se, etten tossa näytä siltä että oikeasti treenaisin kunnolla. Mutta että ei se onnellisuus tule todellakaan matalasta rasvaprosentista (minun kohdalla).

 Kesällä 2013 siirryin kisavalmennukseen ja tässäpä aloituskuvia. Uuh kai sitä on tultu aika pitkä matka tuostakin eteenpäin. Seuraavaksi kuvaspämmiä viime vuodelta.


Kesän 2013 lähtökunto. Huh huh sanonpa vaan.

(ehkä 69kg)

(72kg)



Onhan tota massaa ollut, mutta samalla kropan malli muuttunut hurjasti. Ja eipä se lihas pyhällä hengellä kasva. ;) (Kiloja ehkä 71, koko viime vuoden mun paino pyöri 70-73kg välillä)

Mulla ei oo enää jalkoja.



Kisadieetille siirryttiin huhtikuun lopulla.

Tämä kuva otettu, kun muutamia viikkoja oli oltu dieetillä.

Pari viikkoa lisää...


Hirvee määrä peiliselfieitä. Mutta mitenpä sitä muutenkaan kun ei aina viitsi muita pyytää :)

Heinäkuun loppu.


Kunto meni välissä vähän takapakkia, hyvä ruoka parempi mieli ;D

Elokuun loppua... (58kg about)

V-sheippiä (57kg)

Syyskuun kuvauksista, näitä kuvia voisi laitella lisää ja tehdä ihan oman postauksensa. :P Valehtelisin jos väittäisin, ettei juuri tämän kuvan kuntoa olisi ikivä. Mutta siitä sitten myöhemmin lisää.


Kisat oli kisat meni ja sitten olikin aika palata takaisin normaaliin elämään pois dieetiltä.

Tuli käytyä Madridissakin moikkaamassa tiimiläisiä. ;)


Huikea fiilis aamulenkin jälkeen.

3 viikkoa kisoista Lahdessa. Upea Nicole Wilkins <3

Ihastuttava Michelle Lewin, aivan mielettömän aurinkoinen persoona! #wcw



Meitsin asukuva. Eiks ne tolleen yleensä oteta, pitää katsoa maahan ja tehä jotain randomia hiuksella ja toisella jalalla varvistus? xD


Pari-kolme viikkoa sitten. En ihan hirveäksi tankiksi saanut itteäni paisutettua, vaikka syönyt oon kyllä hyvin. ;)

Kauheeta kattoo noita muutaman vuoden takaisia kuvia. :D En kestä. Hahahha. noh, oli mulla kivaakin siihen aikaan elämästä. Siis paljon tuli biletettyä, matkustettua ja syötyä huonosti, mutta ei se kaikki ollut "for nothing". Tai oli, mutta mä myös tykkäsin bilettää kavereiden kanssa, joten en muistele pahalla tota elämänvaihetta. Uskoisin, että suurin osa ihmisistä elää jossain vaiheessa tollaisen villimmän vaiheen, osa nuorena ja osa vähän myöhemmin. Oon saanut paljon kavereita sitä kautta, joista tosin iso osa jäi sille tielle enkä heitä enää näe, mutta suurin osa on silti kavereita vaikken näekään heitä usein. Mulla on tää body laiffi ja monella kaverilla esim. on jo perhe. Tästä tuli taas kunnon maraton postaus, pahoitteluni siitä mutta onneksi tekstiä ei ole kilometritolkulla. Tää oli aika hauska skrollata nopeasti ylhäältä alas :D Nojoo, nighty night lovelies!

- Metu xx

2 kommenttia: