torstaina, toukokuuta 22, 2014

Otsikko

Just pääsin hehkuttamasta tätä dieettiä niin jumantsuikka että viime viikonlopusta lähtien ollu ihan kamalaa....

Tai noin mun PITI aloittaa mun teksti, mutta fiilis ollu miljoona kertaa parempi tänään :D Siis tosi pahat allergiaoireet tyyliin lauantaista saakka ja lääkkeiden takia veto ihan pois. Onneks laitoin Harrille viestiä ja kysyin pitääkö mun treenata ja vastaus oli että voinnin mukaan ja koska tiedän että se sunnuntaina treeni olis ollut aivan p**** niin jätin ja väliin ja onneksi niin tein! Ei mulla olis ollut aikaakaan. Alkuviikon päätin pitää lepoa ihan kokonaan, koska oli kolme koetta ma-ke, joten treenit menee tälle viikolle kaikki putkeen. Samoin aerobiset. Enää ei muu vaivaa kuin yskä, sekin menee paremmaksi tolla ventolinella, jota sain viimein lisää. Ilman reseptiä ja makso 4 e :D Viimeksi tää yskä kesti kyllä 7 viikkoa ja lopputuloksena oli poskiontelotulehdus. Noh, jospa se tällä kertaa jäisi väliin (sormet ristissä).
Mutta vklp/alkuviikosta oli sellanen fiilis, että sali = arsesta. Mutta aamuaerot ei. Kuka olisi uskonut, että teen mielellään aamun aerobiset mutta jättäisin pois salitreenit! Nojaa, mun mielestä liikkeellä olo auttaakin allergiaoireissa ainakin mun tapauksessa, mutta täysin tukossa salilla on kamalaa. Huh. No jaa se siitä aiheesta.

Mulla tosissaan oli kokeet tällä viikolla. Liian vähän unta todellakin, mä en kertakaikkiaan toimi jos en saa nukkua 8 tuntia. Ei tullu juuri yhtään luettua, joten saa nähdä meneekö edes läpi :D Jos ei niin se meinaa sitä etten pääse kotiin ennen juhannusta, vaan täällä olen 1-2 viikkoa pidempään. Tänään aamulla päätin nukkua pitkään ja pääsinkin aamulenkille vasta vähän yli 11. Normaalistihan mä aamupalalla sekoitan herat puuroon, mutta nyt mulla ei oo muuta kuin suklaanmakusta ja suklaapuuro ei mun juttu, joten tänään normipuuro banskulla. <3 Ihanan rauhallinen aamu pitkästä aikaa.


Onneksi kaveri tulee lauantaina tänne. Pakko kyllä lukea tiistaiaamuun saakka, mutta sitten mäkin saan 4 päivän tauon jes! Vois varmaan itekin nyt käydä sit läpi kaikki loput turistijutut, tää on niin nähty että vikan parin viikon aikana teen kaiken kun ei oo jaksanu aiemmin. Oon surkee, en oo kertaakaan edes käynyt Reina Sofiassa vaikka se on kai kuuluisin museo täällä. :D Enkä Rastrossa enkä melkeen missään. Ens viikolla ehtii turisteilla! Ja ehkä Milla tulee mulle kans aamulenkkikaveriks ;)

Se oli kyllä linnunannos! Cookies & cream prodejauhot kuppiin, ihan vähän vettä. Sekaan kanelia, kardemummaa ja rypsiöljyä = KAKKUTAIKINAA!

Ihan käsittämätöntä, että mun vaihtovuosi on paria koetta vaille ohi! Ihan vasta äskenhän mä tulin tänne. On muakin erinäisten asioiden takia ärsyttänyt monet kerrat olla täällä, mutta loppujen lopuks ihan varmaan tulee haikee fiilis kun täältä pitää lähteä. Kaikki uudet tyypit, tuskinpa niitä näkee enää koskaan vaikka kuinka sitä aina puhutaan että joo käydään toistemme luona. Yliopistoa ei tule ikävä todellakaan, mutta kyllä mä jään kaipaamaan tätä kaupunkia. Toisaalta en kyllä jaksais odottaa, että pääsen takas Englantiin. Ihanaa nähdä kaikki vanhat kaverit.

Mulle tuli yhtäkkiä vaan joku spontaani tosi hyvä fiilis. Dieetti kulkee omalla painollaan eikä nälkäkään haittaa (paljoa). Tää vuosi on ihan kohta ohi, kesä on täällä! (paitsi just nyt sää on aivan pska ja kylmä) Mä pääsen parin viikon päästä käymään taas kotona ja kaverin häissä ahhh ihanaa!

#nomakeup #toomuchcoffee #teini

Ja itsehän päätin hajottaa tosissaan eilen luurini, samalla tavalla kun viimeksi eli heitin salin kaakelilattialle. Näin kivasti 3 päivää ennen kun kaveri tulee tänne mun uuden puhelimen kanssa :D MÄ NIIN ARVASIN että tuo hajoaa ihan kohta, hyvin ennakoitu. Pääsen takaisin iPhone-aikaan. Samsung palveli hyvin, mutta vaihtelu virkistää. :D Kuvia siis ei ole tulossa mihinkään ennen sitä lol.

-Merkku xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti