perjantaina, toukokuuta 09, 2014

Dieettiarkea ja ajatuksia

It's saturday bitches! Täällä tämä dieettiarki menee omalla painollaan eteenpäin. Alussa meinas vahingossa mennä suuhun vähän kaikkea esim leipää jne. ja sitten tuli aina se "damn en mä voi" -fiilis, mut se meni viikossa ohi. Nyt en enää ees muista olevani dieetillä kun ruokaa on edelleen ihan törkeesti lautasella. Paitsi ei-treenipäivinä nälkä usein yllättää heti aamupalan jälkeen. Mutta siihenkin tottuu, mä tykkäänkin jos välillä on vähän nälkä, rasva palaa. ;) Ensi viikon torstaina lähetän uuden rapsan koutsille ja siinä vaiheessa sitten laitetaan kuulemma vauhtia tähän touhuun. Osaan jo Johannan blogin perusteella odottaa pahinta eli 60min aamulenkkejä haha! Toisaalta nää 45minuuttiset menee ohi ihan hujauksessa.

Mäkin hommasin nämä zeropointit. Tänään ekaa kertaa jalassa lenkillä, saapi nähdä onko näistä mitään apua. Mulla penikkavaivoja ollu aina jos yhtään juoksen tms, niin josko nää vähän ainakin helpottais. Hope so. :) #fitfitnessfitgirl


namnam

Oon jo nyt alkanut miettimään kaikkia juttuja tähän dieettiin liittyen. Heti ekalla viikolla kelasin et onko tässä nyt mitään järkeä. Että tarkoituksenmukaisesti syödä vähemmän ja voimat senku vähenee dieetin edetessä. Ei se oo mun treenaamisen tarkoitus - olla niin kireä ettei jaksa tehä mitään haha. Mä haluan pystyä treenaamaan kovilla painoilla, piste! Se on vaan niin siistiä. :D Kroppa sitten muuttuu siinä sivussa, jos muuttuu. Mutta oon mä myös ajatellut sen niin, että nyt mä käyn läpi tän dieetin ja ensimmäiset kisat. Jos ja kun ehdin kuntoon & nää kisat menee hyvin niin sitten se on SM-kisat. Hassua ajatella näin jo tässä vaiheessa, mutta mä jo odotan sitä kisan jälkeistä aikaa. Sitä, että pääsen monipuolistamaan treenejä!! Kyllä, sitä mä odotan. Rakastan rautaa, mutta hitto vie kyllä mä haluan treenata muutakin aerobista pitkin vuotta kun kuluttaa crossaria tai lenkkikenkiä ILMAN että pitää pelätä kauheeta kataboliaa hahaha (joojoo tää nyt on lähinnä läppä, emmä oikeesti oo niin hysteerinen). Ehkä teen jotain uutta ensi vuonna kuten cheerleading tai poledancing... tai palaan potkunyrkkeilyn pariin who knows. Ja bodyattack on mun ikuinen rakkaus. Oon jo nyt miettinyt miten tuun treenaamaan kisojen jälkeen ahhah! En myöskään haluaisi päästää kuntoa enää tähän offikuntoon, missä oon ollut koko talven. Siis ihan oklta näyttää peilistä, mut vähän kevyempi kunto olis musta parempi. Mutta senhän näkee sitten, ei voi päättää tässä vaiheessa, ehkä se ruoka maistuu sit vähän liikaakin. :D

Mutta nyt on myös aika nauttia tästä kisadieettiajasta, jota mä odotin niin kauan! Aerobinen kunto kasvaa rytinällä, on kasvanut jo nyt! Ja sekös vasta siistiä on. Aamuherätykset ei oo olleet kovin pahoja kun en kertaakaan oo vielä herännyt ennen 8 johtuen siitä, ettei mulla oo aamutunteja lainkaan. :D

Ostin myös näitä Waldenfarmsin kalorittomia kastikkeita. OMOMOMOmnom!!! Aivan sairaan hyvää toi pancake syrup. Mun suuhun toi caramellisoossi on hyvää jos sen syö jonkun kanssa, mut jos yhtään menee paljaaltaan niin tulee sellanen väkevä, alkoholimainen maku :S Keda on superia, koska se sopii melkeen kaiken kanssa. Samoin bbq on namnam. Oon yrittänyt vältellä kaikkia tämmösiä "turhia" juttuja, mutta koska en kauheesti juo limuja niin sitten oon antanut itselleni "luvan" käyttää näytä melkeinpä päivittäin.

Valkuaista ja prodejauhoo sekasin, lautaselle ja mikroon pari minuuttia. Päälle marjat ja noi soossit. ENJOY!

On myös jo heti alkuun tullut fiilis, että mä voisin tehdä niin monta asiaa paljon paremmin. Hölkätä aina kaikki lenkit kävelyn sijaan. Jättää kaikki ylimääräiset makeutukset ja muut pois. Jättää laittilimut pois. Jättää kahvista maidon pois (no oon kyllä nyt juonutkin vaan mustana kun ei näissä rafloissa yleensä oo muuta kun täymaitoa). Käyttää lisäravinteita, joissa mahdollisimman vähän ylimääräisiä ainesosia (mastamaton). Syödä vähemmän purkkaa. Mutta onko näistä asioista oikeasti hyötyä? Ratkaiseeko nää asiat kunnon (tässä vaiheessa dieettiä)? Meneekö järki jos kieltäytyy ihan kaikesta? Liikaa asioita mietittävänä. Jos alkaa mietityttää liikaa niin vois kysyä ihan valkulta hah. :D

Hyvää viikonloppua!

-Merkku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti