lauantaina, maaliskuuta 29, 2014

Perjantai

It's friday bitches! No ei oo ku lauantai, unohin vaan julkaista tän eilen ;D

Perjantai on viikon huonoin päivä treenata täällä päin. Koko sali täynnä ja nää paikalliset muodostaa juorukerhoja jossa ei ohi pääse ku 10 tyyppiä jauhaa paskaa ja tsägällä yks jossain laitteessa. Kaikki tyyliin tuntee toisensa. Viimeks mainitsin J:lle ku hain vettä että "treenaako täällä enää kukaan" niin vastaus naurahdus ja "it's friday". NII MITÄ SITTE MENKÄÄ HIMAANNE ja antakaa mun treenata rauhassa!! :D Mä niin kaipaan suomen treeni-ilmapiiriä, kukaan ei puhu toisilleen hahaha. No eipä se maanantaikaan mitään herkkua ole varmaan millään salilla. Täällä ainakin jos erehdyn menemään klo 20 niin sali kirjaimellisesti AIVAN täynnä ja pääsen samaan hintaan sellaiseen sademetsäsimulaattoriin. Ei tartte lähtee viidakkoon asti, säästyy rahat jee! Ilmastointi? eiioleeee.

Noh onneks mun ei tarvinnut eilen mennä salille, niin kamala kokovartalojumi ettei oo tosikaan. Yleensä en tee viikon 3 ekaa treeniä putkeen vaan 2+2, koska lopputulos on juurikin tämä. Jokainen lihas kipeenä. Auts!

Sitten iloisempiin asioihin. Mä sain juuri tietää että mun dieetti alkaa 22.4 !!!Siihen ei taida jäädä ku jotain 22 viikkoa ekoihin karsintoihin, mutta ei kuulemma tule kiire ja valkun sanaan on luotettava. Noh, koskaan ei voi tietää mitä käy ekalla dieetillä. Dieetti alkaa noin "myöhään" osittain myös siksi, että mä sanon solong ja lähen hong kongiin & macaolle 10.4 ja paluu sieltä takas Madridiin 21.4. Helpompaa mulle aloittaa heti seuraavana päivänä kuin matkapäivänä/matkalla. Näin ollen mun ei tarvitse panikoida onko keittiö ja sali ja kulkeeko ruoat mukana. Välipalat tottakai mutta noin muuten. En kuole jos en saa oikeeta grammamäärää kanaa :D

On se kumma kun en oo noin vuoteen syöny ku pari jäätelöä, mutta dieetin lähestyessä on alkanu tekee mieli kaikkea maan ja taivaan väliltä. Jätskii karkkii taateleita leipää you name it. Pieni pelko persiissä selkeesti :D Hahh.


Mä oon ihan in love näihin protein smoothieihin. Aivan törkeen hyvää, niinku juotava jogurtti. Alussa olin tosi skeptinen ja kelasin, että on niin täynnä lisäaineita, että en koske. Mutta välillä mäkin korvaan oikean ruoan esim. proteiinipatukalla, ja jos näiden kahden makua vertaa niin no....ei voi ees verrata, Mä en oikeastaan enää tykkää yhdestäkään VHH prodepatukasta. Ja onhan näissä nyt paremmat valmistusaineet ku patukoissa mitä ite oon syönyt ja raikkaus on x100. Ja joku joka välttelee hiilaria, niin ei oo paljon kyllä sitäkään näissä juomissa ainakaan ananas-kookos/mansikka. Hinta on kyllä aika kova ettei näitä nyt ihan joka päivä viitti vedellä.


Alaselkä edelleen hieman kipeä mavesta, mutta meinasin silti mennä tekemään takareisi-berberireenin. Viikon lemppari!!



AAHH tein aivan törrrkeen hyvää kanapiirakkaa a la Good Morning. Tämäkin matalahiilarinen, lähinnä mun ei-treenipäivien lounaaksi tein ja kyllä teen toistekin omnom! Itse laitoin 500g kanaa, mutta vuoan kokoon nähden aivan liikaa :D Ja helposti pystyis varmaan vetästä puolet kerralla mutta proteiinin suurem määrän takia ei viitsi.


Have a nice weekend everyone!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti