tiistaina, maaliskuuta 18, 2014

pikakuulumiset

Tuntuu että mun jokainen teksti alkaa samalla tavalla: on kiire ! haha. Mutta ei oo itseaiheutettua vaan liikaa vaan hommaa kursseja varten ja kaikki kasaantuu päällekkäin. HUHHUH! Hienosti meni tän päivän koe esim, 2.6/10 yeah! :D dont care it's over.

Luojan kiitos tää viikko on kevyttä reeniä(ku ei oikein ehtis reenaa enempää), tai ei niin kevyttä mutta mutta... erilaista :D etureidet ja pohkeet tein, paljon toistoja ja mahd. lyhyet palautukset. Meni vähän pipariks koska sali oli aiiiivan täynnä ja piti oottaa ihan törkeen kauan että laitteet vapautu. Tein siis lankkukyykkyä aina tauoilla. Ykski likka teki reidenojennusta varmasti vähintään 50 toistoa putkeen pienimmällä mahdollisella painolla. Meni hermo! :D Oh well, ei kait se oo nii justiinsa.

Muuta ei tänne kuulukaan kun lisää opiskeluja. Huomenna lähetän kehityskuvat bullille ja sit selviää dieetin tarkka aloituspäivä. Mutta mulle vähän lupailtiin että mun honkkari/macao/aasia reissun jälkeen heti mut eihän siinä olis kun about 22 viikkoa aikaa dieetata ja mulla tätä massaa on mielestäni aika paljon. Meinaan että ehtiikö :O Itse näin ei-ammattilaisen näkökulmasta heittäisin että lähtee vähintään kymppi, ehkä kisapaino vois olla siinä alle 55-58kg. Lähinnä sen perusteella, että oon joskus lukiossa painanut 58kg enkä silloinkaan todellakaan ollut timmissä kunnossa. Nyt on lihasta satavarmasti paljon enemmän. Emmä mikään lavan suurin kyllä tule olemaan, mutta, noh saas nähdä :) Onneks en kilpaile kehonrakennuksessa, kaikista lihaksikkain ei oo voittaja ;)

Mua alko naurattaa äsken salilla ku kaikki jätkät (ketä en oo nyt varmaankaan pariin viikkoon kunnolla nähny) tuli sanomaan että OON LAIHTUNU!!!! Juttelin ehkä 5 kanssa ja KAIKKI sano samaa. Sit vaan suunnilleen huusin että ei oo mahollista, enhän mä oo muuta tehnykään ku syöny ja cheat mealeja on tullu pidettyä enemmän ku kerran viikkoon... tai ei kokonaisia cheat mealeja vaan lisä "karkki/patonki/ruisleipä/hiilari"-välipaloja haha. Ja siis naurunaihe se, että vielä ehkäpä reilu 2 vuotta sitten mä olisin ollu innoissaan jos joku olis mulle noin sanonu, mut nyt se on panic panic panic! Ei vielä sais kauheesti laihtua, ku ei oo dieettikään alkanu. MASSAAAAAAA mulle! :D Takit ei ainakaan mahdu enää päälle, aamupaino on pysyny aikalailla samassa viime loppusyksystä saakka +- pari kiloa.



Hejssulivei!

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti