perjantaina, tammikuuta 31, 2014

Blogihiljaisuus ja täydelliset farkut

Joopatijoo. Nyt on kyllä blogin kirjottamisen motivaatio kadonnut tyystin. Tuntuu vaan, ettei oo oikeasti mitään mistä kirjottaa. Kuvattomat blogit on tylsiä, mutta niin on se ainainen kuva aamupuurostakin. :D Nyt olis aika tsempata kun kerran eka kisavuosikin on just lähtenyt käyntiin. Kisalisenssiasiatkin on mulla hoidossa, eli maksu maksettu ja tiedot ja sopparit IFBB:llä. Siellä se mun nimi nyt sitten on iik!

TÄSÄ MÄ OON!

Tuli viime viikolla oltua myös ke-la Portugalissa Lissabonissa. Aivan käsittämättömän upea sää ja kaupunki. Ihmiset mukavia ja puhu hyvää enkkua.

Treenit kulkee edelleen ihan huippuhyvin ja saan aina apuja ekaan sarjaan. Kyykkyä testailen ens viikolla 70kg uusiksi, josko sitä voimaa löytyis himppusen enemmän kun 4 viikkoa sitten. ;) Ruokapuolella olis reippaaasti petraamista, ruoanlaitto vaan on yksinkertasesti perseestä! En oo joulukuun puolenvälin jälkeen varmaan yhtään kokonaista päivää syönyt mun ruokavalion mukaan aamusta iltaan. :(( Soveltanut oon omasta mielestä liikaa vaikka ihan samahan se periaatteessa on kunhan vaan syön tarpeeksi ja osaan jo soveltaa todella hyvin eikä mitkään pizzat/burgerit maistu muutenkaan. Luulin että oon tyyliin lihonu joulun jälkeen ja eka kommentti salilla oli että "onks kaikki hyvin ootsä laihtunu" :D repesin vaan, mutta pari päivää sen jälkeen tuntu, että paino sen ku laskee apua! Noh, nyt ollaan selkeesti otettu takas ku reilu viikko tuli käytyä liian monta kertaa ulkona syömässä jne mutta viikko ja taas ollaan lähtölukemissa.

Bullillekin laitoin viestiä ja vielä jatketaan 4krt/vk sali ja siihen lisäksi yksi aerobinen/pose/lihashuolto. Hitto että se posettelu vaatii treeniä ÄÄÄÄÄÄK! Ja kuntokuvat lähetin niin vastauksena "on kyllä selkä ja hartiat kasvanu...perkele" :D









Noh Lissabonista sanoinkin jo että oli ihan mielettömän upea mesta, mutta koko reissun kruunasi se, että MÄ VIHDOINKIN LÖYSIN TÄYDELLISET FARKUT!!! Mä en ihan vielä kehtaa kulkea esim. Chaban farkkulegginseissä/Freddyn legginseissä ihan sellaisenaan, ne on aika ohutta kangasta mut ehkä dieetillä sit :D Mutta nää AH IM IN LOVE! Portugalilainen merkki Salsa. En tiiä saako näistä mistään Suomesta, mutta just täydelliset. Mä pidän vain korkeavyötäröisistä, tiukkalahkeisista vähintään 32tuuman farkuista, jotka on tiukat vyötäröstä, mutta että perse/reidet mahtuu JA näyttää hyvältä. Esim. Zarassa koko 40 mahtuu reisistä, mutta roikkuu muuten joka puolelta sekä niissä on löllöt ja liian lyhyet lahkeet.

Ei vaan voi sanoo miten onnellinen voi olla että löytää 100% istuvat farkut. Tiukat on, ei jää kangasta inhottavasti ryttyyn (jos tiiätte mitä meinaan) kaikkialle ja pyllykin menettelee haha. Eikä nää myöskään löysty hitosti ekan tunnin jälkeen. Ilman vyötä ei tartte ees repiä ylös. I LOVE EM!!! Voin suositella tilaamaan, mutta tietenkin farkkuja varmaan vaikee tilata sovittamatta.... Huutonaurua aiheutti liikkeessä tosin se, kun myyjä ehdotti että hankkisin farkkuihin pushup-tyynyt perseeseen. Siis ihan törkeen noloa kun molemmat, mä ja kaveri revetään sen eessä. Joo kiitos, mutta ei kiitos mä kyykkään :D Jossain mallissa siis on taskut valmiina noille pyllytyynyille just joo.... Mulla on PushIn malliset, mutta noi muutkin näyttää mun mielestä hyviltä. Mulla toki tota massaa on reippaasti enemmän kun noilla malleilla, mutta I LIKE.



Study elämä jatkuu edelleen nyt on yks koe taas alta pois. Elämä on musta liian lyhyt tekemään jotain sellasta mitä suunnilleen vihaa, mutta jos nyt tästä päättäisin jättää kokeet tekemättä jne niin napsahtais sellanen kevyt 6000punnan lasku. :D En kieri rahassa valitettavasti, joten olis vähän liikaa heheh. Vielä toinen puoli vuotta kestettävä täällä vaikka tää onkin täysin ajanhukkaa. Madridiin vaihtoon lähteville Complutensea en suosittele kellekään! :D

Uuden saliohjelman myötä mäkin oon päässyt rikkomaan enkkoja. JEE!

Glute bridge 100kg! (tai oikeastaan kokeilin jo 105kg;)

J toimi kuvaajana. Haluaisin myös kuvaa/videota kyykyistä ja prässistä.... tai noh yleisesti koko treenistä mutta J yleensä toimii spottaajan roolissa niin sitten pitäs joku kolmas vielä saada hoitamaan kuvaamista. Hankalaa :D

Leveässä prässissä tein myös oman henk. koht. enkan 170kg jee 200kg here I come!

Välillä kyllä ärsyttää tää oma elämä niin paljon, mut sit ihan sellanen niinkin itsestäänselvyys kun oma terveys... ei sitä aina muista arvostaa. Just lueskelin meidän tiimin fabo-sivua ja hirmu monella oli jos jonkinlaista vaivaa ettei pääse treenaamaan viikkoihin tai kuukausiin. Pitäs muistaa olla kiitollinen, että jumantsuikka mulla on kaikki niin hyvin ja mä pääsen tekemään joka viikko sitä mitä mä rakastan eli treenata kaikkia lihasryhmiä tasapuolisesti eikä tarvitse himmailla. Noinkin yksinkertainen asia, mutta mulle suuuren suuri. Muistan toissakesän ku yskä kesti sen 7-8vk kyllä meinas perse revetä ku ei salille päässy. Ihan kauheeta. Noh on maailmassa isompiakin ongelmia mutta nyt en puhukaan niistä. :) Kuten oon jo maininnut niin esim. musta täällä Madridissa olo on alusta saakka ollu suht syvältä ja ajanhukkaa, mutta ei oo mitään järkeä kitistä koko vuotta, negatiivisuus ei kanna mihinkään. Joten oon päättänyt heti alussa, että elän elämää niinku eläisin kotona ja koitan ajatella positiivisia asioita kuten kuin hyvä ja ihana sää täällä useimmiten on. Ja espanjan kielen oppimisen kannalta parempi olla täällä ku Englannissa, uusi kulttuuri jne :)

Positiivista viikonloppua y'all!!

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti