tiistaina, tammikuuta 14, 2014

Pohdintaa

En tienny että tämäkin on mahdollista mutta mä oon kyllästynyt aamupuuroon whaat?? Inhoon tehä sen joka aamu ja vielä enemmän ällöttää sen syöminen haha. Suomessa luomukaurapuuro oli niiiin hyvä ilman mitään täällä se on vaan "blaah". Haluisin niiiin mun aamusmoothien takas, koska se oli hyvää ku mikä. Pitänee testailla pannaria aamulla, mutta luulen että valkuaisen määrä on liian iso siihen. Yhyy. Btw ihanaa kahvia saa ku laittaa piparimaustetta kahvinporojen sekaan ;)



Perjantaina oli backblast. Pitkästä aikaa kulmasoutua t-tanko soudun sijaan. Ja nyt mulla ohjelmassa mave tempaus- eli leveällä otteella. Tuntu aika erilaiselta ja on kyllä selkeesti selälle raskaampi suorittaa kuin ihan perus mave. Vatsoja tulee 8 sarjaa huh huh! Enää ei oo kun yksi selkäpäivä viikkoon ja se vissiin riittää, on kai tuota leveyttä jo aika hyvin ja mulla on kuitenkin luonnostaan suht leveä lantio ja kapea vyötärö niin sitä "illuusiota" kapeasta vyötäröstä ei tarvitse erikseen luoda niin paljon levittämällä selkää ja hartialinjaa vaikka tokihan kroppa vielä muuttuu reippaasti kun rasvat lähtee.


jalakajumpan jälkkeee... Kyllä se 60kg menee ku meneekin ihan näppärästi ilman suurempia apuja, kohta myös 70kg on toivottavasti lastenleikkiä. Killerin kanssa jo kyykkäilin sillä, mutta olis kyllä saanu olla syvempi kyykky. Vähä tsiittasin kai ;) 70kiloahan oli mun välitavoite, mutta se meni rikki kertaheitolla. Josko sitte 80kg olis seuraava. Aika huippista olis jos jaksais sen verran ennen kisadieettiä. HUI!


Mulla ei enää päässä pyöri mikään muu kun kisadieetti. :D se alkaa näillä näkymin abauttiarallaa huhtikuussa, joten jos hyvin käy saan muutaman päivän honkkareissa vedellä mitä haluan. Mutta tosissaan mulle tärkeämpää on se, että aloitetaan ajoissa, kun koskaan ei voi tietää miten dieetti etenee varsinkaan kun kyseessä ensimäinen kisadieetti, tai eka kunnollinen dieetti evö. Tokihan mä olin välidieetillä viime kesänä ja sillon ilmeisesti ihan hyvin tiivistyin vaikka hyvin laiskasti tein aerobista, just sen minimimäärän ilman aamuaeroja :D mutta se loppuaika onkin se vaikein osio. Oon paljon lueskellu netistä ihmisten fiiliksiä dieetistä ja jotenkin sitä edelleen kelaa, että joo kyllä mulla pää kestää jne mut ei sitä vaan voi tietään ennen kun on sillä dieetillä ollut sen 20viikkoa. Sitä voi yrittää valmistautua kaikkeen mahdolliseen mutta se on edelleen íhan täysin irrallinen asia eikä siihen fiilikseen voi päästä vaikka kuinka yrittäisi. Hirmu vaikea selittää mitä tarkoitan, mutta se on niinku abstraktia mulle edelleen vaikka kuinka lukisi kaikki maholliset kauhutarinat dieetistä :D ehkä hieman pelottaa se nälkä ja väsymys, että vaikka kuinka ei olis fiilistä treenata niin sinne salille mennään tai aamulenkit ku vihaan herätä aamulla aikasin hyihyi. Mutta luojan kiitos saan tehdä aamulenkit pitkälti täällä madridissa, on valoisaa ja lämmintä..., tai ainaki lämpimämpää ku Suomessa. :) toisaalta aamulenkeissäkin mun ongelma on eniten sen aloittaminen, eli kun saan ekan viikon vedettyä niin siitä tulee rutiinia eikä niin pakkopullaa. Sama homma oli viime kesänä treenin jälkeisten aerobisten kanssa, ku pääsin alkuun niitä oli oikeesti kiva tehdä lähestulkoon joka treenin päätteeksi. :) ja ehkä se fiiliskin niitä tehdessä oikeasti kisadieetillä on eri kun välidieetillä koska siinä on selkeä tavoite: olla kireessä kunnossa lavalla niin on tsäänssejä menestyä. Jos et tee kaikkea kunnolla on siitä ihan turha haaveillakaan...

Noh nää nyt oli vaan tämmösiä ajatuksia. Olisihan se nyt ihan käsittämättömän hienoa voittaa oma sarja, mutta pitää myös olla realisti. Mun välitavoite on opetella lavaesiintyminen sekä t-kävely täydellisesti, jotta ei mee pasmat sekasin ja näin ollen selvitä karsintojen finaaliin ehkäpä jopa voittaa karsinnat. Vielä en uskalla sanoa mitään näitä juttuja täysillä ääneen koska en ole vielä edes sillä dieetillä :D Mä en todellakaan lähe huutelee, että minä meinaan voittaa sm-kisat. Jos oon kireessä kunnossa ja esiintyminen menee nappiin uskon, että mä voin päästä sm-kisojenkin finaaliin, mutta vastassa on tosi kovia mimmejä ja kaikki tekevät tälläkin hetkellä kovasti duunia. Lihasmassan määrässä mä en oo todellakaan isoimmasta päästä, mutta onneksi se ei oo se ratkaiseva tekijä mun lajissa. Mun vahvuudet on nimenomaan selkeä kropan x-malli sekä sulavat liikkeet lavalla (kunhan opettelen kunnolla). Heikkoudet varmaan sitten pelko siitä, että mä kompuroin kengillä ja ihan kaamee jännittäminen (plus ei hajuakaan mitä tän fläsän alta jää jäljelle dieetillä). Mutta meidän poseopettaja Sirpa sanoi että kaikki jännittävät, pitää vaan muistaa tietyt jutut täydellisesti ennen kisoja jotta ei sitten mene sekasin. Esim. ei saa alkaa tuijottamaan toisia koska omat asennot saattaa unohtua tai ei saa kattoa sen edellisen äässiä siellä lavalla vaan katse AINA ylhäällä haha.



hahhaa tästä blogista on tulossa hyvää vauhtia eläinaiheinen. Siis miten ihania eläimiä eläinkaupassa again. Toi hauveli makso 770e olis pitäny vähän vinguttaa äipän credit caaardia haha.

heko heko


Noo eipä mulla nyt taas muuta ollu. Pitänee yrittää saada kunnon treenikuvia joku päivä, jos vaikka bootytreenistä torstaina :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti