keskiviikkona, helmikuuta 05, 2014

Ei mulla muuta ku että...

Nää on taas näitä päiviä ku eniten ottaa aivoon kaikki. Mikään asia ei oo hyvin... meneillään on kevyt viikko, yliopisto on perseestä, men trouble ja peilistä tuijottaa joku hirvee lihakseton möykky. Anteeksi kielenkäyttöni nyt mutta siis VITTU. Ja just pääsin paasaamasta, että negatiivisuus ei vie mihinkään ja elämän pienistä asioista pitäs olla iloinen, mutta ei kukaan oo kone. Ei aina vaan jaksa eikä pysty eikä kykene. Ainut hyvä asia on, että toistaseks tykkään Madridista mutta ehkä mä kohta vihaan sitäkin ja sitten vihataan kämppiksen kanssa yhdessä elämää.

Vanha kuva, mutta sopii tähän fiilikseen oikein hyvin, mulle tämmönen olo aiheuttaa tunteen "perhosia vatsassa" huonolla tavalla eikä sillon ruoka mee alas. Aamupuuronkin sain vetää väkisin veden kanssa :(

Onneks tänään on salipäivä! Meinaan vetästä 2 treeniä putkeen pumppaillen lyhyillä palautuksilla. Yläkroppa siis kokonaisuudessaan tänään: selkää, haukkarit, ojentajat, rinta ja olkkarit (jos joku ei tienny mikä on yläkroppa heh heh).

Ei mulla muuta, autto muuten mun avautuminen ehkä mä nyt jaksan keskittyä lukemaan noi artikkelit. :D

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti