sunnuntaina, joulukuuta 01, 2013

Are you a professional power lifter?

Hah hah haaaa viikonloppuna tulikin tehtyä olkapäät ja ojentajat salilla. Olin edellisiltana tajunnut et ei hemmetti mä oon tehnyt ihan väärin rive+pystypunnerrusta. Olen siis tehnyt sen hitaasti enkä oo yhtään ponnistanut vauhtia. Sit katoin videoita jaaaaaaahas se pitäisikin tehdä ilmeisesti melkeen mavena ja siitä saa pompauttaa vauhtia(???) Noh pakko päästä testaamaan ja onnistuin jotenkin taas vaihteeks venäyttää mun oikeen pakaran yläosan/selän alaosan. Hienooooaa :D

Noh sitten kun mä siinä jotain touhusin ja treenailin vatsoja ja venyttelin, väänsin ja käänsin niin just kun siirryin venyttelemään niin yhet tyypit tuli spinningistä ja se yks sano että "me encanta mucho como entrenas..." hahhaha mä menin niin vaikeeksi enkä oikein osannu vastata. Tarkoittaa siis, että tykkään miten treenaat. Tää tyyppi jatko sitä samaa lausetta ja sit se toinen alko puhuu onneks enkkua (ja sillä olikin toosi hyvä enkku) ja kysyi: "are you a professional power lifter" LOL. Siis enhän mä tee mitään muita tollasia voimaliikkeitä kun maven ja nyt sattumoisin ekaa kertaa tänään myös riveä oikein(?). Tosin treenaan 4/5 kertaa samaan aikaan kun ne ja myöskin tosi erilailla kun muut tytöt tai ainakaan en oo nähnyt. Tavallaan hyvä tavallaan huono koska suomessa se on ihan normijuttu, joten jengi ei kiinnitä siihen huomiota samalla tavalla... Eniwei, sit ne ihan silmät pyöreenä kysy, että "don't you do any cardio". Teki mieli sen jälkeen alkaa huutonauraa, siis eihän nyt kukaan tollasta kysy heti tuntemattomalta? Tai ei oo kyllä ikinä tullu vastaan, oh im so weird :DD Ihan satavarmaan siitä johtuu että kaikki täällä tekee lähinnä juurikin aerobista ja ehkä jotain hauiskääntöä. Selittelin siinä sitte meneväni kisoihin ens vuonna ja keväänä cardiot mulla edessä. Ne sanoi olevansa niin läskejä että pakko hahha olis pitäny sanoo että joo meitsiki melkein bulkkaa tässä no worries mut en tajunnu :D Mua vaan nauratti niin paljon sen jälkeen, tai että kai mä sit jotain teen oikein, vieläki hymyilyttää tää tilanne.

Niin joo ja kun mä irvistelin face pullia tehdessä yks ihan random tyyppi tuli auttaa vikoissa toistoissa hahaaaa loistavaa! Nyt tän päiväset jutut auttaa ainakin siinä, että kun ees vähän jotain jutellu niille tuolla salilla niin uskallan mennä pyytämään spottausapua. Oon vähän sellanen, että kun tunnen tyyppejä niin mä oon varmaan kunnon moottoriturpa, mutta oon monesti alussa tosi hiljainen tuntemattomien seurassa. Enemmänkin sivustaseuraaja, joten en oo ees suomessa IKINÄ kysyny ketään spottaamaan vaikka varmasti voisi kun vaan rohkeasti kysyy. Joten täällä sitäkin vähemmän. Mutta mua on nyt jo kahdesti tultu auttamaan vaikken oo ees pyytäny eli senkin puolesta erilaista. Paljon sosiaalisempia nää on ku suomalaiset noin yleisesti sanottuna. :)

Viikonloppuun mahtui siis pileitä ja shoppailua (tai yritin ainakin). Farkut olisin halunnut mutten löytänyt taaskaan hyviä. Viimesimmät ostokset Zarasta, mutta kummatkaan ei sit kumminkaan olleet hyvän kokoiset ja toisista on väriä jo lähteny liikaa. Calvin Kleinilla oli alet ja löysin melkeen hyvät farkut: ne istu lähes tulkoon täydellisesti mut sit ne pilas noi vaalennukset ja hirveet taskut. Yhyy jäi tällä kertaa Korso-farkut kauppaan :D


joujoujouuuulupukki!

Kokista meni kyllä aika reilulla kädellä viikonloppuna, mutta toisaalta en oo sitä juonu nyt pariin viikkoon yhtään. Tää näytti niin erehdyttävästi sangrialta, että alko jostain syystä mieli tehdä glögiä ommm<3

#Ootd. Tai oof eli outfit of friday ;D Hieman oli kylymä. Miks mä seison aina samalla tavalla kuvissa?Mä tykkään tosta takista tosi paljon, mutta se ei mahdu mulle hartioista/selästä enää kunnolla. Esim. ei onnistu käsien eteenvienti :D Bodybuilder prooooblems (Pauly D äänellä)!

 Loppuun hedelmäehdotus! Mun lemppari tällä hetkellä on hunajapomelo kannattaa kokeilla (ps. pomelo on espanjaa ja meinaa greippiä, mut suomeksi se ei ole hunajagreippi vaan pomelo?)! Tämä on siis greipinkaltainen, mutta paljon miedompi, ei niin hapan. Tykkään syödä sen sormin niin, että joudun kaivelemaan hedelmälihat erikseen. Tämä ei oo myöskään niin nesteinen kun normaali greippi, eli ei valu mehut pitkinpoikin. Tuntuu myös että syötävää on enemmän kun joutuu tehä enemmän duunia, sama koskee granaattiomenaa ;D

Hyvää alkavaa viikkoa everyone!

-Merkku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti