tiistaina, toukokuuta 28, 2013

voihan jalkapuntti

Sellasta siis tänään. Kapeet kyykyt ei vaan kertakaikkiaan uppoa, ei kykene yksinään treenatessa puristaa ittestään kaikkia mehuja. Oota vaan ku meet pt-treeniin niin johan on lämmittelysarjan jälkeen jo reiskat tulessa. Noo, kyllä hyvin sai loppupumpit aikaseks reidenojennuksissa. Hitto ku pitää olla niin hidasta hommaa tää jalkojen kasvatus yhyy.


Mä katoin eilen Team M&M Gymlog 42 ja pakko sano että oli mun mielestä kyllä ehkä informatiivisin paketti kaikista noista. Jari Leskinen kertoi siinä, miten kannattaa valmistautua kovaan jalkatreeniin. Eli lämpät, foam rollausta, dynaamisia ja staattisia venytyksiä. Ihan törkeen hyvä. Mä meinaan ottaa käyttöön, kyllä mä oon aina venytelly lyhyesti ekan lämppäsarjan jälkeen ja sarjojen välissä mutten ihan noin perusteellisesti. Foam rolleria meillä ei oo tuolla salilla, mut oma sit vaan mukaan ja rullaileen. Se sattuu aivan jäätävästi, mut se vaan meinaa sitä, että pitäs enemmän panostaa lihashuoltoon. Lihas ottaa paremmin vastaa treeniä kun on kalvot auki. :) Kannattaa kattoa tuo jakso juutuubista. Jarille mulla onkin jo varattuna parit pt-treenit. Pakko kai se on uskaltaa tehä sen kanssa etureiskat hirvittää jo valmiiks. Hyi kamala.

Mä täällä oon odotellu ku kuuta nousevaa, että alkais jo dieetti. Välidieetti siis kyseessä ennen ku jatkuu massakausi. Nälkä tulee salee olee mutta se ei paljon pelota. Hyvä vaan ni tietää että rasva palaa.

Tää oli ehkä vähän turha postaus. :D Mulla on taas päivät menneet lähinnä lusmuamisessa ja selviteltäessä ens vuoden asumuksia. Sit taas itketää päivää ennen koetta ku ei ehi nukkua. Tyhmä minä IKINÄ en opi tekee asioita ajoissa. Mutta nyt iltapalat nassuun ja unille.

-Metu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti