maanantaina, kesäkuuta 09, 2014

Viime viikon touhuilut

Siellä se nimi nyt on, molemmissa karsinnoissa!

Ai on muutama Farmilainen mun sarjassa haha!!

Viikot senku kuluu, dieetti menee eteenpäin ja paino tippuu. Mä en kertakaikkiaan edes jaksa stressata mistään ja mietin, että onko tää ees normaalia kun mitä nyt olen tässä vajaa 2 vuotta kisaajien blogeja lueskellut niin tuntuu, että tää kisadieetti on liian helppoa?? Vaa'alla tulee käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti... sillon kun jaksan heittää vaatteet pois päältä ja käydä vessassa heti herättyä. :D Ja hyvä kun heti alkuunsa tein sen mitä päätin etten tee eli katoin oman sarjan nimet läpi ja HETI tuli mieleen että jaahas miten voi pärjätä esim Laura Simolalle, Anna Välimäelle tai Elin Hasselille?? (vain nää nimet oli tuttuja ennestään). Siis oikeesti, kisapäivänä voi sattua MITÄ tahansa joten kilpailijalistan tuijottaminen on täysin turhaa. Varsinkin näin omalla ensimmäisellä dieetillä, ei voi tietää miten kroppa reagoi esim. nesteen poistoon, tankkaukseen tai mihinkään. Noh, eniwei mä voin vaikuttaa vain omaan kuntoon, millään muulla ei ole väliä. Edes sillä pääsenkö jatkoon, koska jos mä koen että olen tehnyt parhaani niin se riittää. Nimiä mä en todellakaan lähde googlettamaan se on aivan saletti. Ihan sama kuka siellä on mulla vastassa. Mutta sanotaanko että on kyllä iloinen yllätys, että suurin osa omasta tiimistä, vielä vähemmän mitään stressin aihetta.

Mulla oli siis nyt 5 päivän Suomi-loma ja eilen illalla palasin Madridiin. Paljon tuli touhuttua ja meinasin myöhästyä (taas) koneesta palatessa koska faija aiheutti sellasen sopan, että mä suutuin oikein kunnolla. Sitä se teettää kun on pakko koskea muiden tavaroihin. Asensin salasanan tähän koneeseen, eipähän enää mene tekemään mitään ilman lupaa. Tää vaan tietää mulle lisää duunia ja vie enemmän aikaa, jota mulla ei ole ylimääräistä yhtään. Mä tuun nyt ilmeisesti kotiin kokonaan 20.6 eli alle kaksi viikkoa! Kaksi koetta jäljellä ja sit I’m freeeeeee. Mua nyt kuitenkin alko naurattaa toi koko eilinen tapahtumasarja, liian absurdia...

Long story short mulle lisäduunia ja mun laukku myöhätyi lennolta, koska oltiin myöhässä ja se itsepalveluautomaatti ei suostunut tulostamaan mun laukkutägejä, joten piti jonottaa normaalissa jonossa. Ei siellä mitään muuta niin tärkeää ollutkaan kuin pakastemansikoita 800g sekä yksi rahka hah!! Noh hommahan meni nyt niin, että porukat osti eilen lennot ja ovat tulossa tänne tänään lauantaihin asti. Mulla ei kyllä oo oikein aikaa ennen koetta tehdä mitään muuta kun kirjottaa papereita. Blaah!


Lentokonelounas. Tonnikanaa. Oli muuten aika hyvää vaikka ehkä siinä oli silti sellainen tonnikalan sivumaku. Mut parempaa ku tonnikala any day, vaikkakin hinta aika kova. Mutta ihan hyvä vaihtoehto toisinaan vedettäväksi.

Noh, kuulumisia muita. Kävin viime keskiviikkona tampereella ja siellä mulla oli siis posetreeni, bullcheck sekä Killen treeni. Pelotti vähän kyllä ennen posetreeniä, koska oon harjoitellut niin vähän, mutta saatiin viimein abouttiarallaa kasaan mun t-kävely ja on ihan erilainen fiilis nyt alkaa tahkoamaan sitä kuntoon! Pelkkä lineup-treeni on t-o-d-e-l-l-a tylsää, mutta t-kävelyssä pääsee näyttämään omaa persoonaa ja on sata kertaa siistimpää. Sirpalta sain sellaista palautetta, että kunhan ne anatomiset asennot napsahtaa helposti paikoilleen niin mun t-kävely tulee olemaan upea, koska osaan liikkua hyvin luonnollisesti ja ”flirttailla” hahaha. Mulla meinas aina sivuposessa sekä etuasennossa mennä olkapää(t) jotenkin taakse. Mutta harjotusta harjotusta, ei siinä muu auta. Enää mua ei pelota se, että kisat on niin lähellä koska uskon että tästä tulee hyvä. J

Bodymekka WFC.

Kahvitauko Treelta palatessa. Mitäs pidätte uudesta hupparista? :D

Jumpalla ennen sunnuntaina lentoa. Reisireeniä. Huomaa ettei se kyykkääminen enää suju vanhoilla painoilla.

T-kävelyhän on siis body ja bikini fitness –kilpailuissa tehtävä kävely lavalla, jonka tekee vain finaalikuusikko. Siinä jokainen kilpailija siis tulee lavalle yksitellen ja tekee yhden poseerauksen takana keskellä lavaa. Tämän jälkeen kävellään lavan etuosaan keskelle ja tehdään etu- sekä takaposeasennot. Sitten kävellään lavan edestä katsottuna oikealle ja tehdään asennot sekä kävellään lavan vasemmalle puolelle ja sama homma. Nää asennot saavat olla kaikki vaikka eri jos haluaa, mutta mä oon ihan varma että meen sekasin jos on liikaa muistettavaa kun muutenkin jännittää. Eli keskellä mulla tulee eri asennot ja sitten sivuilla samat.

Muuten viikko meni aika normisti. Tuli tehtyä Hyvinkään puolella parit aamuaerobiset sekä Espoon keskuspuistossa myös. Ihanat lenkkipolut, paljon paremmat kuin Madridissa. Nythän mulla muuttui ne lenkit sitten 60minuuttisiksi, mutta eipä tuo niin paljon oo vaikuttanut fiilikseen. 15min se on vaan lisää kuitenkin entiseen 45 minuuttiin. Ruokaa myös lähti vähän pois treenin jälkeisistä hiilareista. Tuli myös pieniä muutoksia treeniohjelmaan ja enää mulla ei ole pelkkää etureisitreeniä vaan kaksi jalkatreeniä, joista toinen on takareisi-arse ja toinen on koko reidet. Yritetään vielä saada muotoa takareiteen eikä etureiden enää pidä kasvaa suhteessa takareiskoihin, jottei niistä tule liian dominoivat.


Aamulenkkinaama. Hyvinkää city! Ei kauheesti jengiä liikkeellä 8 aikaan lauantaiaamuna ;)

Mulle tulee aina välistä ihan ihmeellisiä superhyviä fiiliksiä tän kaiken suhteen. Hommat rullaa omalla painollaa ilman sen suurempaa stressiä. Nälkäfiiliksiä tulee kyllä toisinaan, vaan ei kauheen isoja. Ainut mikä on nyt vähän alkanut haittaamaan on huono olo välillä aamuisin. Ei edes ole maha kipeä vaan yhtäkkiä tulee sellainen olo kesken lenkkiä, että ihan just lentää pirjo. Mulla on ollut tämmöistä aiemminkin ja ajattelin ensin, että se on ne pillerit tyhjään vatsaan, mutta otan aina maitohappobakteerin samalla vatsaa suojaamaan. Mutta koska ennen mitään kunnon treenaamista tai tavoitteita silloin, kun oli aivan kamala nälkä ei enää edes vatsa kurninut vaan alkoi vaan oksettamaan. Ratkaisin tän ongelman aamulla sillä, että heti kotiin päästyä söin raejuustoa muutaman lusikallisen enkä edes odottanut puuron valmistumista. Sillä se meni ohi, mutta vähän mietityttää miten tää kehittyy dieetin edetessä kun ruokamäärät laskee. Pitänee kysyä koutsilta. :D


 
Vaatteet ei istu päälle. Vaan löysin mä kumminkin mekon lauantain häihin täältä Madridista. Mutta äippä joutui sitä kaventamaan vyötäröstä as always.

Kavereiden häät pidettiin lauantaina ja juhlapaikkana oli Tuusulassa Solbackeissa. Kuvassa photobooth. Ihanat juhlat ja ihana päivä. Ajattelin, että päivästä tulee liian pitkä kun himasta lähdin 11.45 ja kotiin palasin vasta 01.00 jälkeen. Mutta mä siellä sitten auttelin juomatarjoiluissa. Kauheita sieniä kun alle 45minuutissa tölkit hupeni vaikka pöytä oli täynnä. Hahaa. Ihmiset jaksoivat tanssia monta tuntia putkeen. Mä lähinnä jauhoin bashaa muiden häävieraiden kanssa ulkona.

Siiderityttö ja antifitness haha.

Pakko oli tämäkin ikuistaa. Hääaamun aamupala on the go paperilautaselta. Mutta hyvää oli ja pensasmustikat <3

6pack bag messissä ja kiskoin sitten ruokani autossa ennen hääparin saapumista limusiinilla juhlapaikalle. Oikeastaan melkein kaiken söin autossa ettei a) jengi tule kyselemään miksi ja b) oli helpompaa ni ei tarttenu raahata kylmälaukkua sisälle. :)




Hyvää viikkoa everyone!

-Merkkari xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti